استراتژی "خروج" در طراحی وب سایت

استراتژی خروج به معنای پایان یافتن مالکیت وب سایت شما می باشد . اکثر صاحبان کار هنگامیکه کارشان را انجام دادند وب سایت خود را می بندند و نمی دانند که می توانند دارایی و سرمایه خود را پس بگیرند . اگر سالهاست که صاحب یک وب سایت هستید از یاد نبرید که زمان زیادی را صرف محتوای وب سایت، ترافیک و گسترش آن کرده اید پس فراموش نکنید که وب سایت شما نیز جزء یکی از دارایی های شما محسوب می شود . کسب و کار های کمی برای طراحی وب سایت خود از این استراتژی استفاده می کنند ، اگر برای طراحی سایت یک طرف معادله این استراتژی وجود داشته باشد طرف دیگر معادله شما مقدار زیادی پول خواهد بود . اگر بتوانید تخمین بزنید که سایت شما در ماه چقدر پول ساز است در این صورت می فهمید که سایت شما چه قیمتی برای فروش دارد . اگر در وب سایت خود دارای یک لیست ایمیل از مخاطبین هستید با یک بازاریابی ماهرانه می توانید بیشتر از فروش ماهانه و یا درآمد تولید وب سایت تان در آمد زا باشید . سایت هایی وجود  دارند که بر آورد می کنند وب سایت شما به چه مبلغی می تواند به فروش برسد و عواملی وجود دارند که قیمت وب سایت شما راتعیین می کنند ، یکی از آنها تعداد لینک های ورودی که به وب سایت شما وجود دارد است ، دیگری معروفیت سایت شما در فضای Web2.0   ، و اینکه میزان ترافیک دریافتی وب سایت شما چه میزان است ، نام دامنه و رتبه شما در موتورهای جستجو نیز در آن تأثیر خواهد داشت .  پس از اعمال این موارد در هنگام طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی آن مطمئن شوید و حتما از آنها و یا ترکیبی از آنها برای طراحی سایت خود استفاده کنید .
همچنین تلاش کنید که لینک های جدیدی را به سایت خود داشته باشید . اگر سایت خود را با این طرز فکر که بخواهید در نهایت آنرا بفروشید طراحی کنید لازم است آن را مثل یک بروشور آنلاین در اینترنت ساخته و نتیجه آن بعد از چند سال ارزش بالایی است که وب سایت شما خواهد داشت .

بعضی از کسب وکارها برای طراحی سایت خود از استراتژی فروش وب سایت استفاده می کنند یعنی پس از مدت ها فعالیت در وب سایت خود اقدام به فروش سایت شان می کنند و از این طریق پول زیادی را که ناشی از سرمایه گذاری و فعالیت های انجام شده روی سایت شان است، کسب می کنند. شما باید مواردی را که موجب افزایش قیمت وب سایت می شود بشناسید و در طراحی سایت خود آن ها را در نظر بگیرید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید