قراردادن آیکون گوگل 1+ در وب سایت نقش مهمی در سئو سایت دارد.

نکات دانستنی درباره گوگل 1+

همانطور که گفته شد گوگل 1+ در دسترس صااحبان و مدیران سایت ها قرار دارد برای بررسی محتوای سایت در موتورهای جستجو و خیلی کارهای دیگر . و همینطور دانستید که گوگل 1+ در رنکینگ وب سایت شما تأثیر گذار می باشد. اگر در وب سایت خود از دکمه گوگل 1+ استفاده کرده اید مطالب قابل توجهی در این مورد وجود دارد که مورد علاقه وب سایت هاست و باید بدانید :
اولین مورد همانطور که گفتیم گوگل 1+ در رنکینگ سایت تآثیرگذار بوده و به عنوان یک سیگنال جدید مطرح شده پس باید چگونگی تآثیر آن بر رنکینگ را یاد بگیریم .
وقتی کاربران به حساب کاربری خود وارد شده در هنگام جستجو ممکن است نتایج و جزئیات توسط نام کانکشن 1+ برای شما آشکار شود ولی اگر هیچکدام از کاربرانی که متصل شده اند 1+ را نداشته باشند تعداد صفحات دریافتی از طریق 1+ نشان داده خواهد شد .
هنگامی که شما یک مطلب را like می کنید و می خواهید آنرا به دیگران پیشنهاد کنید پیشنهاد کلیک بر روی 1+ را به شما می دهد .
با توجه به گفته های گوگل 1+ بصورت یک URL خصوصی کار نخواهد کرد . برای اینکه بتوان با 1+ کار کرد باید ابتدا به حساب کاربری خود در گوگل وارد شوید  و کاربرانی که به حساب کاربری خود وارد می شوند می توانند در buzz و Google reader حاشیه نویسی های مشخص و تنظیم شده افراد را ببینند .
با توجه به اینکه در حال حاضر حاشیه نویسی در صفحه نتایج جستجو به زبان انگلیسی ظاهر می شود دکمه گوگل 1+ توسط 44 زبان مختلف پشتیبانی و کار می کند .
گوگل می گوید هنگامی قرار دادن دکمه 1+ بر روی محتوا و مطالب نزدیک به عنان شما تآثیر خواهد گذاشت که در پایان مقاله مانند شروع قرار بگیرد .
یکی از مواردی که ممکن است  باعث بالا رفتن سرعت بارگذاری صفحات می شود این است که تگ script را در پایین هر سند و قبل از تگ body قرار داده شود .
کاربر با کلیک کردن روی دکمه 1+ به آدرس وب سایتی که در آن صفحه وجود دارد ارجاع داده می شود ، پس می توان دکمه های متعددی را در یک صفحه که دارای 1+ با URL های مختلف هستند قرار داد .
Google Buzz و 1+ هرچند که شباهت هایی باهم دارند ولی مانند هم نیستند ، هر دوی آنها با تب های مختلف در پروفایل گوگل شما می باشند اما 1+ هنوز اجازه گذاشتن کامنت و اظهار نظر را به شما نمی دهد و با این حال بسیاری از وب سایت ها به جای Gogle buzz در محتوای صفحات خود این دکمه را جایگزین کرده اند .
ممکن است گوگل در تمام مکان هایی که نیاز به ورود کاربران می باشد 1+ را قرار دهد ولی با این وجود کاربران نمی توانند به صورت علنی آن را انتخاب و در پروفایل خود نمایش دهند این در حالیست که گوگل 1+ به صورت پیش فرض عمومیت پیدا کرده است .
می توانید در صفحات یوتیوب این دکمه را در زیر گزینه share ببینید ، پس می توان پی برد که یوتیوب چقدر در سئو می تواند موثر واقع شود .
با این حال گوگل محدودیت های زیادی را برای صاحبان وب سایت ها و ناشران قرار داده است ، اینکه آنها نمی توانند تغییری در گوگل 1+ ایجاد کنند و همچنین از 1+ نخواهند توانست برای مطالب تبلیغاتی و محتوا استفاده کنند و آنها نمی توانند در ازای کلیک بر روی این دکمه جایزه و پول در نظر بگیرند . و یکی دیگر از محدودیت هاین این است که هنوزقابل مشاهده در نتایج جستجوی تلفن های همراه نیست .
این دکمه دارای سبک ها و اندازه های مختلفی است که بتوانید آن را در وب سایت خود داشته باشید .
برای اینکه بتوانید کد قرار دادن این کلید را در وب سایت تان دریافت کنید به لینک زیر مراجعه کنید :
http://www.google.com/webmasters/+1/button/index.html#utm_source=socialwebblog
&utm_medium=blog&utm_campaign=announcement

گوگل 1+ نقش مهمی در سئو دارد. می توانید با قرار دادن دکمه گوگل 1+ در وب سایت خود ، لایک افراد مختلف را دریافت کنید و با توجه به ترفندهای آن، رنکینگ سایت شما بالا خواهد رفت.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید