علاوه بر بحث بهینه سازی سایت، یک طراحی وب سایت مناسب لازمه سایت های تجارت الکترونیکی است.

چه چیز فروش اینترنتی شما را تضمین می کند ؟!

اگر شما یک وب سایت تجارت الکترونیکی دارید ولی فروش خوبی ندارید باید بدانید که انجام بهینه سازی وب سایت باعث می شود که شما در لیست صفحه اول موتورهای جستو قرار گرفته و جلو چشم افرادی باشید که به دنبال محصولات و یا خدمات شما هستند ولی سئو سایت فروش اینترنتی شما را تضمین نخواهد کرد . عواملی که باعث به وجود آمدن یک ترافیک هدفمند می شود را بازگو می کنیم :
اولین کاری که باید انجام شود طراحی سایت می باشد ، باید سایتی طراحی کنید که در یک نگاه کلی اعتبار و حرفه ای بودن آن مشخص شود . تمامی کاربران اینترنت با یک نگاه متوجه خواهند شد که سایت از کیفیت بالایی برخوردار است یا نه ، و این باعث می شود که تمایل به ادامه بازدید و خرید از سایت  داشته باشند یا خیر .با طراحی سایت های ارزان قیمت باعث می شوید که اعتبار تجارتتان دیده نشده و کاربران اینگونه فکر می کنند که شرکتی که اقدام به طراحی وب سایت ارزان قیمتی کرده ممکن است قصد کلاهبرداری هم داشته باشد !!
یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت مهم خواهد بود معماری وب سایت است که طوری باشد که حرکت در آن به آسانی صورت گیرد ،نکته ی مهمی که وجود دارد این است که در سایت خود حتما از یک تابع جستجو استفاه کنید زیرا باعث می شود که مناطقی از وب سایت شما که دارای مشکل است شناسایی شده و آماری از آنچه که بازدیدکنندگان در سایت شما جستجو می کنند را بدست آورده و ممکن است این اطلاعات ایده خوبی برای این باشد که از محصولات جدید که نیاز کاربران است در سایت خود استفاده کنید .  
از جمله مواردی که باعث رها کردن فرآیند فروش کالا در وب سایت توسط بازدیدکنندگان صورت می گیرد این است که مراحل فروش به سختی و با مراحل نامشخص انجام شده و اطلاعات درستی به مشتری ارائه نشود . برای رفع این مشکل می توانید قابلیت چت همزمان قرار دهید  تا مشتریان بدون رها کردن مراحل خرید به پاسخ خود برسند. می توانید یک لینک که به سیاست ها و قوانین وب سایت هم قرار دهید داشتن قوانین روشن و مشخص برای خرید در وب سایت ها امری ضروری است و حتما درهنگام طراحی سایت باید در نظر گرفته شود .
مورد دیگری که به آن نیاز دارید قیمت گذاری کالاهای فروشگاه سایت شما خواهد بود که باید در صفحات وجود داشته تا منجر به فروش شما در وب سایت شود که برای این کار باید با تحقیق به ارائه محصولات با کیفیت با قیمت های منصفانه بپردازید.
همانطور هم که گفته شد بهینه سازی سایت تنها می تواند ترافیک وب سایت شما را زیاد کند و این با فروش بسیار متفاوت است . با این حال شما باید وب سایت خود را آزمایش کنید و رفتارهای بازدید کنندگان را تجزیه و تحلیل کنید تا بدانید که چه کلمات کلیدی برای سایت شما ایجاد ترافیک کرده و روی آن ها کار کنید برای این کار گوگل آنالیز بهترین ابزار خواهد بود. گوگل دارای ابزارهای  دیگری می باشد که به شما کمک می کند که دریابید کدام یک از طراحی وب سایت های شما منجر به فروش بیشتری شده است و این اجازه را به شما می دهد که سبک های طراحی  و محتوای مختلف را برای بازدید کنندگان خود به اجرا در آورید .

صاحبان وب سایت های تجارت الکترونیک نیز می توانند با بهینه سازی سایت خود، سایت خود را به صفحه اول گوگل بیاورند ولی سئو سایت به تنهایی افزایش فروش را تضمین نمی کند. برای این کار باید عملیاتی هدفمند در طراحی سایت خود انجام داده و با یک طراحی وب سایت خوب، در تجارت خود موفق شوید.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید