هاستینگ قسمت دوم

4-    اکانت های ایمیل و ویژگی های آن
معمولا بسیاری از میزبان های وب پیشنهاد اضافه کردن حساب ایمیل را به دامنه شما می دهند. شما باید بدانید که چه تعداد اکانت ایمیل می توانید تنظیم کنید. این ایمیل ها می توانند به عنوان یک واسط کاربر با سایت شما به شمار آیند و با نرم افزار گوگل (برای رابط جیمیل) ادغام شوند. همچنین می توانید پست الکترونیکی خود را از طریق IMAP و با استفاده از POP در اختیار مشتری قرار دهید.

5-    پشتیبانی پایگاه داده
امروزه حتی هر وبسایت کوچک در پشت صحنه دارای یک پایگاه داده است. شما باید مطمئن شوید که می توانید از نوعی از پایگاه داده که با آن راحت هستید استفاده کنید. بسیاری از میزبان ها امروزه مبتنی بر MySQL هستند که ممکن است برای ذخیره اطلاعات برای همه کاربران کافی باشد. اما ممکن است شما اوراکل، SQL سرور و یا پایگاه داده های دیگر را ترجیح دهید.

6-    پشتیبانی چارچوب و نصب آسان
بسیاری از میزبان های وب، از چارچوب های محبوب، سیستم های وبلاگ نویسی یا CMS ها پشتیبانی می کنند . به نظر می رسد اکثر کاربران سایت طرفدار وردپرس هستند زیرا معمولا میزبانی وب برای وردپرس یا سیستم مدیریت محتوا با یک کلیک ساده ارائه می شود (یا حداقل مجموعه ای فوق العاده آسان است).

7-    برنامه (اپلیکیشن)موبایل یا وبسایت
از نظر بیشتر مردم، اپلیکیشن ممکن است یک چیز اضافه باشد، اگرچه من مطمئنم که برنامه هایی در موبایل برای دسترسی به سایت های با مدیریت و یا سایت های استاتیک وجود دارد. من خودم از دو میزبان (MediaTemple و SliceHost) استفاده می کنم که در حال حاضر برنامه های کاربردی آیفون و اندروید را ارائه می دهند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید