نحوه ارتباط کاربران با موتورهای جستجو

یکی از مباحثی که در بازاریابی اینترنتی و در حوزه سئو مطرح می شود، دانستن افق فکری کاربران، علایق و خواسته های مورد جستجوی آن ها در موتورهای جستجو است. اگر شما در حوزه خرید و فروش آنلاین فعالیت میکنید، اطلاع از میانگین تعداد کاربران اینترنتی و زمینه ای که در آن فعالیت میکنند بسیار اهمیت دارد. زیرا این تعداد کاربر دائما در موتورهای جستجو به دنبال محتوا و مطالب خاصی هستند که شما باید آن ها را شناسایی کنید سپس در هنگام طراحی سایت سعی کنید وب سایت خود را به گونه طراحی نمایید که مطابق با علایق کاربران باشد. در واقع بهینه سازی سایت به این روش باعث می شود سایت شما برای کاربران محبوب شود و در نتیجه این امر وب سایت شما مورد پسند گوگل و دیگر موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت. شعاری که در سئو بسیار حائز اهمیت است این است: "سایت را برای کاربرها ایجاد کنید نه برای گوگل! " .

با در نظر گرفتن سئو و طراحی سایت مطابق با سلیقه کاربران به هنگام طراحی سایت، بهینه سازی سایت بالا می رود و در نتیجه وب سایت مورد پسند گوکل می شود.

کاربرهای اینترنتی در موتورهای جستجو چند نوع جستجو را انجام می دهند. یکی از انواع جستجو شامل فرآیند های عملیاتی یا به اصطلاح "Do" است که شامل فعالیت هایی مثل انجام خرید آنلاین، شنیدن آنلاین موسیقی و دیگر فعالیت های آنلاین می شود. جستجوی دیگر شامل فعالیت های مسیریابی یا به اصطلاح "Go" است که برای پیداکردن مسیر به صورت آنلاین، دیدن نقشه های گوگل و دیگر عملیات مسیریابی است. نوع دیگر جستجو از نوع پرسش های اطلاعاتی یا به اصطلاح "Know" است هرگونه سوال یا جستجویی را پاسخ می دهد.

هنگام طراحی سایت به موضوع بهینه سازی سایت نیز توجه کنید. به این صورت که با اطلاع از عبارات مورد جستجوی کابران وب سایت در گوگل، سئو را در سایت خود رعایت کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید