بهینه سازی سایت

 

Link Bait  در بهینه سازی سایت پروسه ایست برای ایجاد مطالب پرمحتوا و ارزشمند ، که حجم عظیمی از بک لینک های طبیعی را به سوی سایت شما سرازیر میکند. محتواهای بکار رفته در طراحی سایت میتواند شامل یک فایل ویدئویی، فایل صوتی، نرم افزار، عکس و یا یک آموزش مثل همین مطلب در سایت نونگار باشد.

این مسئله و تعریف، دارای  ۲ نکته اساسی در بهینه سازی سایت به صورت زیر:

1. ایجاد محتوای با ارزش که بار ها و بارها در همه سایت ها و مقالات در موردش صحبت شده است. سعی کنید مطالب جدید و مفید را در سایتتان انتشار بدید. شاید مطالب شما جدید ولی مناسب نباشند. مثلا اگه شما در یک سایت در مورد مردم یک کشور دور افتاده در اعماق افریقا بنویسید، کاربران ایرانی کمتری سایت شما را جستجو می کنند. بنابراین  شما مطالب جدید ایجاد کردید ولی برای بهینه بودن سایتتان ارزشمند نیستند.

2. بک لینک طبیعی! موردی که جدیدا گوگل خیلی داره روش کار میکنه و مانور میده. یعنی دقیقا از زمانیکه اومد رسما اعلام کرد ما مهمترین عامل امتیاز دهیمون به یک سایت بک لینک هست و برای همین میخواهیم بک لینک های غیر طبیعی را شناسایی کنیم. پس با این کار شما مهمترین خواسته گوگل را بر اورده میکنید.

یکی از بهترین راهای کسب بک لینک طبیعی و به نوعی Link Bait، نوشتن مقالات آنلاین در سایت های دیگراست. برای این کار هم میشه از پست مهمان استفاده کرد و هم از سایت هایی که کلا برای نوشتن مقالات آنلاین هستند. فقط سعی کنید تو این مقالات به صورت معقول به سایت خودتون لینک بدید، نه به صورتیکه مقالتون اسپم شناسایی بشه و اصلا اجازه انتشار پیدا نکنه!

پس پیش به سوی ایجاد Link Bait های اساسی…

{jcomments on}

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید