آیا سئو منفی وجود دارد؟

از زمان معرفی الگوریتم پنگوئن و بحث ارزش لینک ها و تاثیری که لینک های ضعیف و یا خریداری شده در طراحی سایت میگذارند موضوعی در مورد سئو منفی((Negative SEO مطرح شد. امروزه  گوگل وجود سئومنفی را تایید کرده است.

 

با معرفی شدن ابزار Link Disavow Tool که به وبمسترها این امکان را میداد لینک های خریداری شده یا ضعیف را از دید گوگل مخفی کنند و تاثیر بد آنها را از بین ببرند,قدمی به عقب بود که گوگل برداشت مبنی براین که لینک ها ناخواسته میتوانند به سایت ها صدمه جدی وارد کنند.

گوگل تمام سعی خود را میکند تا از صدمه ای که ممکن است رقبا و دیگران به سایت شما وارد کنند جلوگیری کند.

این متن جدید، پاسخ گوگل به این سوال است که آیا سئومنفی وجود دارد؟جواب مثبت است,بله سئو منفی وجود دارد و میتواند به سایت ها صدمه وارد کند.

در حالی که تغییر زبان گوگل ممکن است این زنگ خطر را برای وبمسترهایی که به سئومنفی باور نداشتند به صدا در بیاورد,از لحاظی دیگر میتواند زنگ خطری باشد برای تمامی وبمسترها که حال که گوگل وجود سئومنفی را تایید کرده است باید بیشتر مراقب بود و همیشه به لینک های ارسال شده به وبسایت توجه داشت.اما خبر بد برای آن گروه از افرادی است که خبرهای مربوط به دنیای سئو را دنبال نمیکنند و یا شاید حتی به مقالات بخش آموزشی گوگل را دنبال نکنند.

این که گوگل این احتمال را تایید کرده قدمی به جلو میباشد و خبری خوش است که گوگل حتما به دنبال راه حلی خواهد بود که مشکل ایجاد شده  در بهینه سازی سایت را برطرف کند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید