در طراحی جهت دهی در وب سایت به صحت لینک ها در طراحی سایت و عدم تغییر آن ها هنگام طراحی وب سایت دقت کنید تا مبادا سئو سایت نمره منفی بگیرد.

 

زمانی که شما معماری سازمانی را ایجاد می کنید می بایست به طراحی جهت دهی و ارتباطات توجه داشته باشید. در طراحی وب سایت نیز مقوله تمرکز خاص خود را جلب نموده است.چندین نکته در طراحی مناسب جهت دهی در وب سایت وجود دارد که در اینجا به آنها اشاره می شود:

دسترس پذیری
جهت دهی وب سایت به یقین مهم ترین ملاک در صفحات سایت می باشد.بنابراین می بایست به دسترس پذیرترین متد طراحی شده باشد. این بدان معنی ست که از افکت های خاص مانند فلش، کدهای جاوا و جاوا اسکریپ در جهت دهی وب سایت بپرهیزیم.

معنا
جهت دهی در سایت می بایست توام با معنا باشد.لینک ها و اتصالات باید واضح و مشخص باشد. لینک ها در طراحی سایت باید طوری باشند که کاربری که برای اولین بار به سایت مراجعه می کند بدون سردرگمی و یا اینکه به دنبال لینک ها و اتصالات بین صفحات بگردد به صفحه مورد نظرش هدایت شود در غیر اینصورت منتظر عواقب منفی در سئو سایت خود باشید.

قابل فهم
اگر شما این تصمیم را دارید که از عکس برای جهت دهی استفاده کنید بهتر است با متنی روی آن برچسب بزنید. در این صورت توضیحی بر لینک طراحی شده خواهد بود و کاربر بدون هیچ ابهام و شکی به صفحه دلخواه خود ورود پیدا می کند.

مرسوم
جهت دهی شما در تمام صفحات بکار گرفته خواهد شد .پس بنابراین زمانی که به لینکی احتیاج کافی وجود ندارد آن را جای دهی نکند و اجازه دهید کاربر طی سلسله مراتبی بتواند به آن دسترسی داشته باشد.


زمانی که جهت دهی صفحات را طراحی می کنید این را در ذهن خود داشته باشید که احتمال تغییر جهت دهی وجود دارد پس در این وضعیت شما می بایست از تغییر تمامی لینک ها در طراحی سایت و طراحی وب سایت خود اطمینان حاصل کنید.در صورت جهت دهی نامناسب این عمل تاثیر منفی در سئو سایت شما خواهد داشت.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید