بانکداری اینترنتی در بستر وب سایت حائز می باشد وتاثیر در سئو می گذارند.
بانکداری اینترنتی، بانکداری الکترونیکی، بانکداری مجازی تمامی مواردی هستند که در شرایط یکسانی بکار گرفته می شوند. بانکداری اینترنتی، سیستم پرداخت الکترونیکی است که انجام تراکنشات مالی را در بستر سایت ها فراهم می نمایند. برای دسترسی به خدمات بانکی، مشتری می بایست برای دریافت خدمات در موسسه ثبت نام نماید و رمز کاربردی و پسورد منحصر به فردی را بدین منظور تعلق یابد.


به منظور دسترسی به بانکداری اینترنتی، مشتری می بایست به بستر امن موسسه مالی برود و فرآیندهایی از قبیل مشاهده حساب، مشاهده تراکنش های اخیر، دانلد نرم افزارهای بانکداری موبایلی، پرداخت قبوض، انتقال وجه مالی و غیره را انجام دهند. همچنین مشتری برای انجام تراکنشات مالی خود در سایر وب سایت ها با درج اطلاعات حساب مانند شماره کارت، رمز دوم و غیره می تواند به آسانی فرایند مالی خود را انجام دهد.

 

به منظور انجام این پروسه می بایست اقدامات لازم در طراحی وب سایت انجام پذیرد.امنیت تراکنشات مالی مشتریان بسیار حائز اهمیت می باشد که در پروسه طراحی سایت می بایست لحاظ شود. در غیر اینصورت حس عدم اطمینان انتقال داده می شود که تاثیر منفی در سئو سایت را منجر می شود. موسسه های مالی انواع پروسه های امنیتی را بدین منظور در نظر گرفته اند. هدایت به سمت بستر وب سایت امن مهم ترین فاکتور امنیتی می باشد و پروسه های احراز اصالت و رمزگذاری انجام می پذیرد.

بانکداری اینترنتی، انجام تراکنشات مالی را در بستر سایت ها فراهم می نمایند. به منظور انجام این پروسه می بایست اقدامات لازم در طراحی وب سایت انجام پذیرد.امنیت تراکنشات مالی مشتریان بسیار حائز اهمیت می باشد که در پروسهطراحی سایت می بایست لحاظ شود. در غیر اینصورت تاثیر منفی در سئو سایت را منجر می شود.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید