Crawl از ابزار آنالیز گوگل می باشد که به تحلیل سایت از منظر طراحی سایت و سئو سایت می پردازد.

صفحه Crawl Stats اطلاعات در خصوص فعالیت ربات های گوگل از 90 روز گذشته فراهم می نماید و تمامی محتوا از قبیل CSS, JavaScript, Flash و فایل های پی دی اف و عکس ها در طراحی سایت شما را مورد بررسی قرار می دهد.

  • داده های Crawl

بخش Crawl اطلاعاتی در خصوص مشکلات بالقوه ای که گوگل در هنگام ایندکس گذاری وب سایت و کاوش در سایت شما مواجه می شود را مورد تحلیل قرار می دهد. اطلاعاتی که بخش آنالیز وب سایت شما و سئو آن بسیار حائز اهمیت می باشند.

Crawl Errors لیستی از صفحات در سایت شما می باشد که قابل دسترسی برای گوگل نبوده است. تحلیل این مورد می توان این اطمینان را به شما دهد که تمامی صفحات شما از طریق موتور جستجو قابل دسترسی خواهد بود. عدم دسترسی صفحات توسط موتورهای جستجوگر تاثیر منفی را بر سئو وب سایت شما خواهند گذاشت.

Crawl Stats لیستی از اخرین فعالیت ها ربات های گوگل در وب سایت شما را به نمایش می گذارد.این اطلاعات در تحلیل سئو سایت شما بسیار اثر بخش خواهد بود.
Blocked URL صفحاتی از سایت شما که برای کاوش نمودن توسط گوگل به دلیل محدوددیت در فایل robots.txt در طراحی وب سایت بلاک شده است را نشان می دهد.
Malware در تشخیص هر نوع مشکل احتمالی در خصوص هک و یا نرم افزارهای خرابکار به شما کمک خواهد نمود.

صفحه Crawl گوگل اطلاعاتی در خصوص مشکلات بالقوه ای که در هنگام ایندکس گذاری وب سایت در طراحی وب سایت و کاوش در سایت شما مواجه می شود را مورد تحلیل قرار می دهد که در سئو وب سایت بسیار حائز اهمیت می باشند. تحلیل این موراد این اطمینان را می دهد که تمامی صفحات در طراحی سایت مورد کاوش قرار می گیرد.
ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید