طراحی سایت و راحتی کاربر مسئله حائز اهمیتی در طراحی سایت می باشد.

طراحی سایت و راحتی کاربر مسئله حائز اهمیتی در طراحی سایت می باشد. تجربه خوب کاربر در ارتباط با وب سایت ما مبحث مهمی در طراحی وب سایت ما می باشد. در صورت راحتی، کاربر تمایل به بازگشت دوباره به وب سایت ما نشان خواهد داد که در نتیجه در ترافیک سایت ما و سئو سایت اثرگذار خواهد بود. حال چه مسائلی را در طراحی سایت به منظور راحتی کاربر می بایست مورد توجه قرار داد.

 

طراحی سایت و ساختار لینک ها

ساختار لینک ها و دسترسی بالا به لینک ها موجود در صفحه سایت موجب راحتی کاربر نسبت به طراحی سایت شما خواهد بود. قابلیت رویت و برجسته بودن لینک ها نیز مسئله قابل توجهی در طراحی سایت ما خواهد بود.

 

طراحی سایت و  Pagination

استفاده از  Paginationدر طراحی سایت به منظور لینک دهی کاربران به صفحات بیشتر، برای مثال در بخش مقالات برای دسترسی کاربر به مقالات بیشتر موجب بارگذاری سنگین طراحی سایت ما می شود فلذا تنها در صورت نیاز به صفحات بیشتر با تعداد محدودتری در Pagination لینک دهی نمایید.

 

طراحی سایت و عنوان صفحه

عنوان و تگ  <title> هر صفحه از سایت مهم است. استفاده از عنوان صفحه یکسان برای تمامی صفحات اشتباه می باشد. فلذا می بایست در طراحی سایت خود از عنوانی مرتبط با صفحه سایت خود استفاده نمایید. این امر در سئو سایت شما گام ماثری خواهد بود. استفاده از تگ توضیحی با صفحه طراحی سایت نیز بسیار موثر عمل می نماید.

 

طراحی سایت و قابلیت کپی نمودن محتوا

در نظر داشته باشید که کاربران سایت شما به منظور دسترسی به مطالب و محتوا شما از سایت شما بازدید می نمایند. قابلیت کپی شدن محتوا مسئله مهمی برای کاربران خواهد بود. در نظر گرفتن این مسئله در طراحی سایت شما بسیار حائز اهمیت می باشد.

طراحی سایت و راحتی کاربر مسئله حائز اهمیتی در طراحی سایت می باشد. تجربه خوب کاربر در ارتباط با وب سایت ما مبحث مهمی در طراحی وب سایت ما می باشد. در صورت راحتی، کاربر تمایل به بازگشت دوباره به وب سایت ما نشان خواهد داد که در نتیجه در ترافیک سایت ما و سئو سایت اثرگذار خواهد بود.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید