طراحی سایت و جذب کاربران برابر با تقویت سئو سایت می باشد.

 

طراحی سایت و استراتژی بازاریابی به منظور جذب کاربر به سمت وب سایت دغدغه کسب وکارها قرار گرفته است. اجرا استراتژی ها به منظور جذب کاربران در طراحی سایت بسیار مورد توجه قرار می گیرد. طراحی سایت تجارت الکترونیک و کسب سود در بستر آن در راستای جذب کاربران امکان پذیر خواهد بود. حال چگونه می توانیم طراحی سایت خود را با استفاده از استراتژی بازارابی به منظور جذب کاربر و بازدیدکننده بیشتر طراحی نماییم. در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

 

ترکیب بازاریاب ها در طراحی سایت

برای جذب مخاطبین بیشتر از تمامی بازاریاب های ممکن استفاده نمایید. موتورهای جستجو قوی ترین بازاریاب ها هستند اما تنها بازاریاب نیستند بدین منظور از شبکه های اجتماعی، فروم ها، تکنولوژی های موبایل و غیره استفاده نمایید. استفاده از تمامی استراتژی های بازاریابی گام موثری در تبلیغ و جلب کاربر به سمت سایت ما خواهد بود. همواره لحاظ نمودن این بازاریاب ها را در طراحی سایت خود لحاظ نماید.

 

طراحی سایت و محتوا

ایجاد محتوای با کیفیت که مورد نیاز کاربران ما باشد و همچنین در راستای کلمات کلیدی طراحی سایت ما باشد علاوه بر جذب کاربر به سمت سایت ما، تاثیر مثبتی را در سئو سایت ما ایفا خواهد نمود. فراهم نمودن محتوای تازه و انتشار آن به طور منظم اثرگذاری خاصی را در سئو وب سایت ما بدنبال خواهد داشت. پس همواره تلاش خود را برای تولید محتوای مورد نیاز کاربر جلب نمایید.

 

عمیق نمودن محتوا

از عنوان، زیر عنوان، لینک، تصاویر و نمودارهای بصری برای جذابیت و قابلیت فهم بهتر محتوای موجود در طراحی سایت خود بکوشید. از زبان قابل فهم برای کاربر استفاده نمایید و کلمات مهم را برجسته نمایید. در ادامه برای فهم بهتر موضوع لینکی از مطالب مرتبط را نیز درج نماید.

طراحی سایت و استراتژی بازاریابی به منظور جذب کاربر به سمت وب سایت دغدغه کسب وکارها قرار گرفته است. اجرا استراتژی ها به منظور جذب کاربران در طراحی وب سایت بسیار مورد توجه قرار می گیرد که از اصول سئو سایت می باشد.

  

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید