طراحی سایت و استراتژی برندینگ گامی در جهت تجارت آنلاین می باشد.

طراحی سایت و استراتژی برندینگ عنوانی است که در در فضای مجازی و اینترنتی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. کسب وکارهای از ساخت ساخت و طراحی سایت به عنوان ابزاری برای تقویت برندینگ و نام تجاری خود استفاده می نمایند. برندینگ شما می بایست یکی از کلمات کلیدی در طراحی سایت شما باشد و بدین منظور اصول سئو را در ساخت سایت تبعیت نمایید. در اینجا اصول طراحی سایت و استراتژی برندینگ که برای کسب وکار اینترنتی شما کارآمد می باشد را بیان میداریم.

 

برندینگ و صفحه اصلی سایت

برندینگ نشان مالکیت و معرف کسب وکار شما می باشد. صفحه اصلی مهم ترین نقش را در بریندینگ شما را بر عهده دارد. بدین واسط بهینه سازی سایت به ویژه صفحه اصلی در هنگام طراحی سایت فاکتوراصلی در کسب وکار اینترنتی می باشد. اما باید توجه داشت که برندینگ شما کلمه کلیدی مناسبی برای جذب ترافیک به سمت سایت نخواهد بود بلکه می بایست تمرکز خود را بر روی کلمات کلیدی مرتبط به کسب وکار خود بگذارید و برای سئو سایت خود اقدام نمایید.

 

درج لوگو در طراحی سایت

لوگو و نمای گرافیکی به نوعی معرف کسب و کار شما خواهد بود. وجود نام تجاری در لوگو موجب تاثیر هرچه بیشتر در تقویت برندینگ شما خواهد بود. درج لوگو در طراحی سایت موجب به ذهن سپاری برندینگ شما برای کاربران خواهد بود و طراحی لوگوی مختصص کسب وکار شما از گام های پایه ای است که می بایست در طراحی سایت شما درج شود.

 

درج خدمات در طراحی سایت

هدف کسب وکارها از ساخت سایت ایجاد بستری برای معرفی محصولات و خدمات آنها می باشد. ارائه خدمات خاص در طراحی سایت موجب تقویت برندینگ کسب وکار شما خواهد شد. کاتالوگ زیبایی از محصولات و خدمات خود در طراحی سایت خود فراهم نمایید و اطلاعات کاملی از خصوصیات با درج فاکتورهای قیمتی را لحاظ نمایید. 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید