طراحی سایت و لایه امنیتی از فاکتورهای اثرگذار در سئو سایت می باشد.

 

لحاظ نمودن نکات لایه امنیتی در طراحی سایت بسیار پر اهمیت می باشد. SSL یا لایه سوکت امن یکی اصول ایجاد کننده امنیت در بستر اینترنت می باشد که به واسط پروتکل امنیتی صورت می پذیرد. با توجه به مباحثی که در خصوص تاثیر بهره گیری از پروتکل های امنیتی و یا SSL  لایه سوکت امن در سئو سایت به عمل آمده است کسب وکارها به استفاده از آن در طراحی سایت اقدام نموده اند. در ادامه به تاثیر لایه امنیتی در طراحی سایت می پردازیم.

 

تاثیر SSL در رنکینگ

پروتکل امنیتی SSL موجب تاثیرگذاری مثبت بر روی سئو سایت و رنکینگ سایت خواهد داشت. طراحی سایت با استفاده از لایه امنیتی و پروتکل SSL موجب ایجاد اطمینان به وب سایت خواهد شد که این عمل فاکتوری در گرفتن رنکینگ بالاتر می شود. ایجاد رمزگذاری ورمزنگاری در طراحی وب سایت شما انجام پرداخت الکترونیکی امن را در تراکنشات شما فراهم می آورد. استفاده از پروتکل SSL در سرعت لود صفحه طراحی سایت شما نیز اثرگذار خواهد بود و صفحه شما با سرعت بالاتری بارگذاری خواهد شد. همچنین در تنظیمات SSL می توانیم درجه امنیت متفاوتی را اعمال نماییم.

 

تاثیر https  در رنکینگ

پروتکل https یکی دیگر از لایه های ایجاد کننده امنیت در طراحی سایت خواهد بود. اگرچه قدرت امنیتی کمتری نسبت به SSL در طراحی سایت را دارا می باشد اما برای درج اطلاعات نام کاربری و پسورد در شرایط با عدم حساسیت بالا متناسب می باشد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید