طراحی سایت و سورس کد از اصول مورد توجه در سئو سایت می باشد.

 

توجه به سورس کد در طراحی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. اگرچه شما برای قالب طراحی سایت خود و زیبایی گرافیک آن وقت و هزینه را صرف نموده اید اما می بایست به کدهای درج شده در سورس کد خود و حجم آن توجه نمایید. موتورهای جستجو این کدها را می خوانند و ایندکس می نمایند و در نتایج جستجوها نمایش می دهند. فلذا در نظر گرفتن اصول سئو در سورس کد طراحی سایت شما الزامی می باشد.

 

نمایش سورس کد طراحی سایت

به منظور نمایش سورس کد صفحه طراحی سایت خود می نمانید گزینه view page source  را با راست کلیک در مرورگر خود مشاهده نمایید. با مشاهده سورس کد می توانید به تحلیل و انالیزهای سئو مورد نظر در طراحی سایت خود دسترسی نمایید. که در ادامه مواردی که می بایست در سورس کد طراحی سایت توجه شود را بیان می نماییم.

 

تگ Title

تگ عنوان در طراحی سایت شما بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا که به واسط آن شما عنوانی را برای صفحه طراحی سایت خود انتخاب می نماید. در واقع شما به موتورهای جستجو خواهید فهماند که موضوع و هدف اصلی از طراحی این صفحه از سایت شما چیست. فلذا در انتخاب تگ Title خود دقت نمایید.

 

متا Descriptions

یکی دیگر از مواردی که در سورس کد طراحی سایت خود می بایست توجه نمایید متا Descriptions می باشد. که در وقع در بردارنده توضیح و شرحی از صفحه طراحی سایت شما می باشد. این توضیح در صفحه نتایج جستجو در زیر عنوان نمایش داده می شود و کاربر با خواندن آن می توانند به ارتباط صفحه طراحی سایت شما با کلمه مورد جستجو خود دست یابد.

 

تگ H1

تگ H1 یکی از مهم ترین تگ ها در طراحی سایت و اصول سئو سایت می باشد که عنوانی را برای صفحه طراحی سایت خود انتخاب می نمایید.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید