طراحی وب سایت  و گوگل وب مستر ابزار آنلیزگر مناسبی در سئو سایت است

گوگل وب مستر ابزار آنالیزگر مناسبی در طراحی وب سایت می باشد. استفاده از گوگل وب مستر موجب می شود که صاحبان طراحی وب سایت آمار صحیحی از بازدیدکنندگان، تعداد صفحات ایندکس شده، تعداد دفعاتی که طراحی وب سایت شما مشاهده شده است و اطلاعات جزیی تری در خصوص طراحی سایت شما بدست اید که در سئو سایت شما اثرگذار می باشند. در اینجا به اشاره موردی از برخی نکات قابل توجه در گوگل وب مستر در طراحی سایت می پردازیم.

با رفتن به دایرکتوری وب مستر در گوگل می توانید در عضو شوید و آدرس سایت خود را وارد نمایید. پس از تصدیق آدرس سایت شما، فایل sitemap  موجود در طراحی وب سایت خود را تصویق نمایید. فایل sitemap صفحات موجود در طراحی وب سایت شما را به گوگل می شناساند. تحت این شرایط شما آدرس فایل sitemap خود را تصدیق نموده اید. در تنظیمات گوگل وب مستر در طراحی وب سایت خود در بخش داشبورد می توانید اطلاعات کلی از آمار بازدید طراحی سایت خود داشته باشید. در بخش sitemap می توانید تعداد صفحات پذیرفته شده را مشاهده نمایید.

در قسمت Sitelinks از تنظیمات گوگل وب مستر در طراحی وب سایت می توانید آدرس ها داخلی که در نظر دارید در زیر صفحه نتایج شما درج شود را مشاهده نمایید. ابزار گوگل مستر آنالیز دقیقی را از طراحی وب سایت

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید