طراحی سایت با جوملا3 و مشکلات سئو آن می بایست مورد توجه قرار گیرد.

جوملا3 به عنوان نسخه جدیدی جوملا در طراحی سایت بکار گرفته می شود اما مشکلات سئو جوملا3 در کنار قابلیت ها و امکانات افزوده شده مبحث بسیار پیچیده ای می باشد. آدرس canonical که در آن دو آدرس urlبا محتوای یکسان ارائه می شود مشکل سئو در طراحی سایت با جوملا 3 می باشد. جوملا3 با بوجود آوردن خودکار آدرس url برای صفحات طراحی وب سایت موجب بوجود آمدن محتوای کپی در صفحات می شود.

اقدامات در جهت رفع مشکل جوملا3

به منظور رفع مشکل آدرس canonicalکه مشکل محتوای کپی را در طراحی سایت با جوملا3 بوجود می آورد می توان از افزونه ها و پلاگین هایی بدین منظور استفاده نمود. این افزونه ها از بوجود آمدن آدرس  canonicalجلوگیری می نماید. در نسخه های دیگر جوملا مشکل آدرس  canonical وجود ندارد فلذا طراحی سایت با جوملا3 مستلزم در نظر گرفتن انی مشکل می باشد و اقدامات در جهت رفع و حل مشکل سئو آن اقدام گردد. مشکل محتوای کپی موجب تاثیرگذاری بسار منفی در سئو سایت می شود و بهینه سازی سایت را غیر ممکن می سازد. بلوکه کردن آدرس canonicalدر robots.txt  یکی از روش های ممکن است اما در صورت وجود طراحی سایت عظیم انجام این امر غیر ممکن خواهد بود.

 

افزونه های SH404SEF, MijoSEF در جوملا3

افزونه های SH404SEF, MijoSEF افزونه هایی است که به منظور رفع مشکل آدرس دهی در طراحی سایت با جوملا 3 بکار گرفته می شوند. با نصب این افزونه ها در سیستم مدیریت جوملا و انجام تنظیمات لازمه می توانید مشکل سئو طراحی سایت با جوملا3 را حل نمایید.  این افزونه ها در بستر اینترنت قابل دسترسی می باشند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید