طراحی سایت و استفاده ازپلاگین JCH در سئو سایت اثرگذار می باشد.

طراحی سایت و استفاده از پلاگین JCH به منظور بهینه نمودن کدهای اسکریپ صفحه بکار گرفته می شود. پلاگین JCH با جمع نمودن تمام فایل های جاوا اسکریپت طراحی وب سایت در یک فایل، امکان دانلود یکبار تمامی فایل های جاوا اسکریپ را فراهم می آورد. بارگذاری به تعداد دفعات متعدد در  طراحی وب سایت متحمل صرف زمان بشتر برای بارگذاری خواهد بود در نتیجه عمل سرعت بارگذاری صفحه طراحی سایت طولانی تر خواهد بود که تاثیر منفی را بر روی سئو سایت خواهد گذاشت.

 

پلاگین JCH و اثرگذاری بر سئو سایت

سرعت لود صفحه طراحی سایت به عنوان فاکتور اصلی در سئو سایت و بهینه سازی سایت می باشد. فایل های جاوا اسکریپت از فایل های الزامی برای بارگذاری در تمامی طراحی وب سایت ها می باشد. بارگذاری فایل جاوا اسکریپت با صورف زمان همراه خواهد بود. فلذا بارگذاری تعداد متعدد فایل جاوا اسکریپت در سئو سایت و مبحث سئو اثرگذاری منفی را دارد. استفاده از پلاگین JCH با جمع آوری تمامی فایل های جاوا اسکریپت در یک فایل جاوا موجب کاهش تعداد دفعات مورد نیاز برای بارگذاری خواهد شد. در نتیجه عمل در طراحی سایت خود بهینه سازی سایت را شاهد می باشید.

 

بررسی سئو سایت در  GT-Metrix

سایت GT-Metrix سایت بررسی کننده سرعت طراحی سایت شما می باشد. در این سایت می توانید تعداد دفعات مورد نیاز برای بارگذاری را مشاهده نمایید و تاثیرگذاری کاهش تعداد دفعات بارگذاری فایل را در سئو سایت را ارزیابی نماید. با سرعت لود بالا در طراحی سایت می توانید ایندکس گذاری صفحات طراحی وب سایت خود و نیز رنکینگ طراحی سایت خود را مورد تاثیر قرار دهید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید