طراحی سایت و ترافیک فیک و اثرگذاری منفی در سئو سایت

ترافیک فیک یا ترافیک غیر واقعی در طراحی سایت چیست؟ ترافیک فیک به معنای بدست آوردن ترافیک غیر واقعی به سمت طراحی سایت می باشد. برخی افراد به منظور ارتقا سریع سئو سایت به سمت راه های فیک می روند تا در مدت کوتاهی به واسط نرم افزارها ترافیک غیر واقعی را برای طراحی وب سایت خود ایجاد نمایند. این راه های غیر واقعی چه تاثیراتی را بر سئو وب سایت شما خواهد داشت. در ادامه به بررسی مبحث ترافیک فیک و غیر واقعی در طراحی سایت می پردازیم.

 

نرم افزارهای ایجاد ترافیک فیک

نرم افزارهای ایجاد ترافیک فیک بسیاری وجود دارد. این نرم افزارها با ایجاد کلیک هایی به طور اتوماتیک موجب ایجاد ترافیک غیر واقعی در طراحی سایت شما خواهد شد. حال این ترافیک فیک می تواند اثری را در سئو سایت شما داشته باشد. اغلب این نرم افزارها تاثیری در رنکنگ سایت شما نخواهند داشت و تنها موجب صرف زمان خواهد شد. برخی از این نرم افزارها بدون تغییر در آدرس ای پی طرح ریزی شده اند که تحت این شرایط کلیک ها در گوگل آنالیز مورد بررسی قرار نمی گیرند.

 

اثرات ترافیک فیک بر طراحی سایت

استفاده از پکیج های ایجاد ترافیک فیک در صورتی که از آدرس ای پی متفاوت استفاده نماید به صورت ترافیک به نمایش گذاشته می شود و موجب فزایش رنکینگ طراحی سایت می شود. اما پس از صرف زمانی شما موتورهای جستجو به این نکته پی خواهند برد که شما در موقعیت رنکینگی قرار دارید که مناسب رتبه شما نمی باشد در نتیجه طراحی سایت شما از صفحه نتایج خارج می شود. تحت این شرایط شما زمان خود را بیهوده صرف نموده اید. بهترین عمل در خصوص طراحی سایت شما رعایت اصول سئو سایت می باشد. فراهم نمودن محتوای جدید در طراحی سایت و در نظر گرفتن تکنیک های بهینه سازی سایت مناسب ترین عمل می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید