طراحی سایت و سئو2015 در طراحی وب سایت اثردارد.

اصول سئو در طراحی سایت همواره در حال تغییر می باشد. با تغییر الگوریتم های گوگل و به روز رسانی آن تکنیک ها و اصول سئو سایت تغییر می نماید. بدست آوردن رنکینگ بالای طراحی وب سایت برای صاحبان کسب وکار بسیار حائز اهمیت می باشد بدین منظور در نظر گرفتن اصول بهینه سازی سایت از گام های مهم در پروسه اجرایی می باشد. در ادامه به اشاره تغییراتی که در اصول سئو در سال 2015 ایجاد شده است می پردازیم.

 

ایجاد صفحه گوگل پلاس

ایجاد صفحه گوگل پلاس برای کسب وکار موجب نمایش صفحات طراحی سایت شما در رنکینگ بالاتر خواهد شد و همچنین تصویر گوگل پلاس شما در صفحه نتایج گوگل به نمایش گذاشته می شود که موجب توجه و نظر کاربر خواهد شد.

 

درج آدرس در طراحی سایت

آدرس خود را در صفحات طراحی سایت و شبکه های اجتماعی درج نمایید تا کاربران از مکان فیزیکی کسب وکار شما مطلع شوند و با اطمینان حاصله با طراحی وب سایت شرکت تعامل نمایند.

 

ساختار لینک دهی داخلی طرحی سایت

کلمات کلیدی صفحه طراحی سایتخود را به صفحات مرتبط لینک نمایید. لینک دهی داخلی در کنار لینک دهی خارجی موجب تقویت شناسایی صفحه طراحی سایت می شود.

 

درج کلمات کلیدی در عنوان های صفحات

سعی نمایید کلمات کلیدی طراحی سایت خود را در عناوین صفحات طراحی سایت و تگ های h1,h2,h3 درج نمایید.

 

آنالیز وضعیت رقبا

همواره آنالیزی از وضعیت و عملکرد رقبا داشته باشید. تحلیلی از بک لینک های رقبا و آنلی عملکرد آنها موجب قدرت گیری کسب وکار و طراحی سایت شما در خصوص نقاط قوت و ضعف شما خواهد شد.

 

عدم استفاده از مطالب کپی

هرگز از مطالب کپی استفاده ننمایید. گوگل مطالب سایت ها را ایندکس می نماید و در صورت کپی برداری از دیگر سایت ها گوگل مطالب شما را ایندکس نمی نماید و شما را پنالتی می نماید و صفحات طراحی سایت شما را به نمایش نمی گذارد.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید