طراحی سایت و نکات ریز سئو سایت حائز اهمیت می باشد.

سئو و نکات آن مبحث داغی در طراحی سایت می باشد. تمامی صاحبان طراحی وب سایت به دنبال بالا بردن رنکینگ طراحی سایت خود می باشند. بدین منظور در نظر گرفتن نکاتی در سئو موجب گام برداشتن در جهت بهینه سازی سایت می شود. نکات و تکنیک های سئو بسیاری وجود دارد که هر یک با سپری شدن مدت زمانی، اثرگذاری خود را به نمایش می گذارد.

 

تگ rel=”nofollow”  در طراحی سایت

به منظور لینک دهی به صفحات طراحی سایت هایی که ممکن است در سئو سایت تاثیر منفی بگذارند، بهتر است از تگ rel=”nofollow”  برای عدم تاثیرگذاری منفی استفاده نماییم. درج لینک سایت در ساختار نظر گذاری کاربران می تواند یکی از این موارد باشد.

 

کلمات کلیدی در لینک های داخلی طراحی سایت

درج کلمات کلیدی در لینک های داخلی موجب افزایش رنکینگ شما در کلمه کلیدی می شود. از اهمیت لینک های داخلی سایت غافل نشوید و در صفحات طراحی وب سایت به کلمه کلیدی سایت لینک نمایید.

 

نام گذاری مناسب Url در طراحی سایت

نام  گذاری آدرس URL صفحات طراحی سایت  می بایست به صورت قابل درک برای موتور جستجو باشد. استفاده از کلمات معنا دار و مرتبط با صفحه طراحی سایت شما بسیار حائز اهمیت می باشد. آدرس Url صفحه طراحی وب سایت شما می بایست کوتاه و شامل کلمه کلیدی طراحی سایت شما باشد.

 

انتشار محتوا در طراحی سایت

محتوا به عنوان فاکتوری ترین اصول سئو شناخته می شود. انتشار محتوا به طور مرتب وعدم کپی برداری در سئو سایت شما بسیار تاثیر مثبتی را خواهد داشت.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید