طراحی سایت و10 نکته در سئو چیست

 

نکته های سئو همواره ذهن صاحبان طراحی سایت را به خود مترکز می نامید. چه نکاتی را در سئو می بایست در طراحی وب سایت خود اعمال نماییم. سئو سایت به واسط  بدست آوردن رنکینگ بالا در موتور جستجو حائز اهمیت می باشد. بازاریابی اینترنتی که در بستر طراحی سایت  امکان پذیر می باشد مجب سودآوری بالا برای کسب و کارخواهد شد. در ادامه 20 نکته سئو در طراحی سایت  را اشاره می نماییم.

 

بهینه سازی تگ عنوانTitle

تگ عنوان به مانند نامگذاری صفحه طراحی سایت شما می باشد. اینکه نامگذاری صفحه مرتبط و در راستای کلمات کلید سایت باشد بسیار موثر عمل می نماید.

 

بهینه سازی تگ توضیحاتdescription

تگ توضیحات description بیانگر توضیحی از صفحه طراحی سایت  شما می باشد. در تگ توضیحات می بایست کلمات کلیدی مرتبط با صفحه طراحی سایت  را درج نمایید.

 

استفاده از زیرعنوان در صفحات طراحی سایت

تگ های h2 ، …h3 که به عنوان زیرعنوان شناخته می شوند برای تیترهای داخلی صفحه طراحی سایت  کاربرد دارند.

 

آدرس دهی مناسب url

آدرس url صفحات طراحی سایت  می بایست در راستای کلمات کلیدی سایت انتخاب شوند. درج کلمات کلیدی مرتبط با صفحه طراحی سایت در رنکینگ صفحه بسیار اثرگذار می باشد.

 

شروع مطالب سایت با تصویر

درج تصویر موجب جلب نظر و تمایل کاربر به خواندن ادامه مطلب خواهد شد. در کنار این فاکتور در اصول سئو سایت نیز اثرگذار می باشد.

 

حجم کلمات کلیدی

حجم کلمه کلیدی سایت در صفحات طراحی سایت مهم می باشد. اگر تمامی محتوای موجود در صفحات طراحی وب سایت شما حول کلمات کلیدی شما تنظیم شوند در نتیجه در رنکینگ طراحی سایت شما بسیار موثر خواهد بود.

 

تهیه محتوا

تهیه محتوای جدید و غیرکپی در رنکینگ و سئو سایت شما بسیار اثرگذار می باشد. محتوا فاکتور جذب کننده کاربر به سمت طراحی سایت  شما می باشد. تلاش خود را در تهیه محتوا در حول کلمات کلیدی طراحی سایت خود نمایید.

 

لینک دهی داخلی

لینک دهی داخلی و مرتبط نمودن صفحات مرتبط با کلمه کلیدی طراحی سایت  شما در سئو سایت بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

لینک دهی خارجی

لینک دهی خارجی موجب تقویت سئو سایت شما خواهد شد.

 

شبکه اجتماعی

شبکه های اجتماعی در تقویت برندینگ و نام تجاری کسب وکار شما بسیار موثر عمل می نمایند. انتشار مطالب طراحی سایت در شبکه های اجتماعی موجب اطلاع رسانی افراد در خصوص اهداف کسب وکار شما می شود.

 

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید