تکنیک های افزایش رنکینگ در طراحی سایت نکاتی را شامل می شود.

 

 

 

 

رنکینگ طراحی سایت به عنوان فاکتوری در سئو سایت لحاظ می شود. روش های بسیاری به منظور ارتقا رنکینگ موجود می باشد. با اهمیت یافتن کسب وکار آنلاین، اهمیت به طراحی سایت و در نظر گرفتن رنکینگ و ترافیک سایت بیش از پیش موضوعیت یافت. در ادامه به بیان تکنیک هایی در خصوص افزایش رنکینگ طراحی وب سایت شما می پردازیم.

اهمیت محتوا در طراحی سایت

محتوا به عنوان فاکتوری ترین اصل در جذب کاربر می باشد. افراد به منظور بهره گیری از محتوای فراهم شده وارد طراحی سایت می شوند.فلذا برای فراهم نمودن محتوای جدید و تازه در طراحی وب سایت تلاش نمایید. البته می بایست در نظر داشته باشید محتواهای انتشار یافته خود را مرتبط با کلمات کلیدی طراحی سایت انتخاب نمایید. انتشار مرتب محتوا به صورت روزانه و یا هفتگی قعال و زنده بودن طراحی سایت شما را به موتورهای جستجو می فهماند.

 

سرعت لود صفحه طراحی سایت

از دیگر فاکتوری تاثیر گذار در سئو سایت و رنکینگ، سرعت لود صفحه طراحی سایت می باشد.اگر طراحی وب سایت با سرعت لود بسیار طولانی داشته باشیم کاربران تمایلی به ماندن نخواهند داشت و سایت شما در ترک می نمایند. فلذا تمامی فاکتورها را به منظور راحتی کاربر در طراحی سایت اعمال نمایید. تحت این شرایط علاوه بر تقویت سئو سایت می توانید رنکینگ بالاتری را به خود اختصاص دهید.

 

ایمیل مارکتینگ

از دیگر فاکتورهای اثرگذار در ترافیک و رنکینگ سایت استفاده از ایمیل مارکتینگ به منظور انتشار محتوای موجود در طراحی سایت شما می باشد. اشنایی کاربران با محتوا و مطالب موجود در طراحی وب سایت شما جذب نظر کاربر خواهد شد و با افزایش ترافیک، رنکینگ بالاتری را سایت بدست خواهد آورد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید