طراحی سایت و نکات سئو درون صفحه چیست

نکات on-page  سئو مواردی را شامل می شود درون صفحه طراحی سایت می بایست اعمال گردند. انجام پروسه سئو سایت به منظور بهینه سازی صفحات سایت با استانداردها و الگوریتم های گوگل صورت می گیرد. حال چه نکاتی را بصورت on-page و در صفحه طراحی وب سایت خود م بایست اعمال نمود. در ادامه به تشریح این موضوع خواهیم پرداخت.

 

عنوان صفحات طراحی سایت

عنوان صفحات طراحی سایت خود را متناسب با کلمات کلیدی طراحی سایت خود انتخاب نمایید. لیستی از کلمات کلیدی طراحی وب سایت خود با گسترش موضوع هایی که مورد جستجو قرار می گیرد را فراهم نمایید و در این راستا صفحات طراحی سایت خود را ایجاد نمایید.

 

محتوا در طراحی سایت

تولید و انتشار محتوای جدید و بدون کپی می تواند اثرگذاری بسیاری در سئو سایت داشته باشد.انتشار مرتب محتوا به صورت روزانه یا هفتگی مفهوم فعال و زنده بودن سایت را پیاده سازی می نماید.

 

متاتگ ها در سئو

متاتگ توضیحات و عنوان از مهم ترین متاتگ ها در صفحات طراحی سایت می باشد. درج توضیحی از صفحه طراحی سایت ایجاد شده و نیز درج کلمات کلیدی طراحی وب سایت خود در آن می تواند در رنکینگ صفحات و سئو سایت بسیار اثرگذار باشد. عنوان صفحات طراحی سایت خود ار مرتبط با کلمات کلیدی سایت انتخاب نمایید.

 

تگ تصاویر

تگ alt تصاویر خود را در با موضوعیت ارتباط عکس با کلمات کلیدی طراحی سایت خود فراهم نمایید. درج توضیحات برای تصاویر موجب می شود که تصاویر موجود در طراحی وب سایت شما در جستجو تصویر و عکس به نمایش گذاشته شود. بعبارتی شما تصاویر خود را در جهت جستجو تصاویر آماده نموده اید و بهینه سازی تصاویر را اعمال نموده اید که در سئو سایت بسیار اثرگذار می باشد.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید