طراحی سایت و حقه های سئو چیست

ترفندها و حقه های سئو در طراحی سایت که منجر به جذب ترافیک شود اغلب ذهن کاربران را به خود معطوف می نماید. اصول سئو سایت با هدف استاندارد سازی طراحی وب سایت با موتورهای جستجو گوگل و غیره پیاده سازی می شود. نکات و حقه های سئو با هدف افزایش ترافیک و بازدید به سمت طراحی سایت می باشد.

 

بهینه سازی URL در سئو

در نظر گرفتن اصول سئو سایت در بهینه سازی URL می تواند در رنکینگ گیری سایت بسیار موثر باشد درج نمودن کلمات کلیدی در url صفحات طراحی سایت، خوانا و مرتبط بودن آدرس url تمامی موارد اثرگذار در سئو سایت می باشد.

 

محتوای جدید برای طرحی سایت

فراهم نمودن محتوای جدید و غیر کپی موجب می شود که موتورهای جستجو به طور مرتب به طراحی سایت شما رجوع نمایند . محتوا فاکتوری ترین اصل در سئو سایت می باشد. تمامی سعی خود را برای انتشار محتوای مورد نیاز کاربر قرار دهید. تهیه محتوای مورد نیاز کاربر و اطلاع رسانی در این خصوص به واسط انتشار در فروم ها و شبکه های اجتماعی موجب هدایت کاربر به سمت طراحی وب سایت خواهد شد.

 

کاهش زمان لود صفحه طراحی سایت

کاهش زمان لود صفحه فاکتور اثرگذار دیگری در رنکینگ سایت ها در موتور جستجو می باشد. کاربران اغلب تمایلی به منتظر ماندن برای لود نمودن صفحات سنگین ندارند و ترک کردن صفحه طراحی سایت را ترجیح می دهند. سرعت لود بالا، مانع بسیار بزرگی در ارتقا عملکرد طراحی سایت خواهد بود. بدین واسط از درج فایل های گرافیکی سنگین در طراحی سایت خود بپرهیزید و قابلیت های مورد نظر خود را در قالبی ساده و زیبا جایدهی نمایید.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید