تکنیک های سئو در طراحی سایت چیست

تکنیک های سئو به منظور دستیابی به رنکینگ بالاتر در موتور جستجو، در مبنای کلمات کلیدی انتخابی در طراحی سایت می باشد که در واقع تکنیک های سئو سایت با به روز رسانی الگوریتم های گوگل همواره در حال تغییر می باشد. جدیدترین اصول و تکنیک های سئو در طراحی وب سایت را فاکتورهای زیر می توان بیان نمود.

طراحی سایت موبایل فرندی

طراحی سایت موبایل فرندلی که در مفهوم طراحی وب سایت سازگار با موبایل و دیگر دستگاه ها معنا می یابد یکی از فاکتورهای رنکینگ طراحی سایت ها در گوگل قرار گرفته است. امروزه حجم بسیار زیادی از ترافیک از سمت موبایل به طراحی وب سایت هدایت می شوند. به منظور بهره گیری از این فرصت می توانید طراحی سایت موبایل فرندلی را ایجاد نمایید.

 

تهیه محتوا با عناوین جستجوشده

یکی از موثرین روش ها در یافتن رنکینگ بالا در گوگل، یافتن عناوینی که کاربران مورد جستجو قرار می دهند می باشد. گوگل نسبت به عباراتی که بیشتر جستجو شده است کاربران را در یافتن مطلب مورد نظر راهنمایی می نماید. فراهم نمودن محتوا با عناوینی که بیشتر جستجو می شود و به عبارتی در لیست پیشنهادات گوگل می باشد می تواند در جذب ترافیک بیشتر به سمت طراحی سایت و محتوای شما موثر عمل نماید.

 

کم رنگ شدن نقش بک لینک در سئو

بک لینک و نقش آن در سئو از نظر اغلب  افراد بسیار پررنگ می باشد. اما می بایست بیان نمود بک لینک خارجی در مقابل محتوای داخلی اثرگذاری کم تری دارد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید