ابزارهای آنالیز سئو طراحی سایت چیست

ابزارهای آنالیزگر سئو سایت که تحلیلی از وضعیت سئو و بهینه سازی سایت ارائه می نماید می تواند راهنمای بسیاری موثری در جهت سئو طراحی سایت شما باشد. این ابزارها اغلب در قالب سایت های آنالیز سئو آنلاین موجود می باشد که به صورت رایگان خدمات خود را ارائه می دهد. در زیر لیستی از ابزارهای انالیز سئو طراحی وب سایت درج شده است که می  توانید عملکرد و وضعیت طراحی سایت خود را مورد بررسی قرار دهید.

ابزار بک لینک چکر

با توجه به اهمیتی که بک لینک در سئو وب سایت دارد ابزار بک لینک چکر می تواند وضعیت بک لینک دیگر طراحی سایت ها که به عنوان رقبای شما می باشند را مشاهده نماید. تعداد لینک گذاری های رقبا و نیز حجم آن می توان عاملی در وضعیت سئو سایت شما باشد فلذا به واسط ابزار بک لینک چکر می توانید عملکرد رقبا را تحت نظر خود داشته باشید.

ابزارآنالیز سئو

به واسط ابزار آنالیزگر سئو سایت می تواند تحلیلی از وضعیت و عملکرد بهینه سازی سایت داشته باشید و یا همچنین وضعیت سئو دیگر طراحی سایت ها را نیز مشاهده نمایید. سایت الکساalexa.com ، moz.com/researchtools/ose ، majestic.com و woorank.com از سایت های انالیزگر سئو سایت قدرتمندی می باشند که تحلیلی از وضعیت سایت را نمایش می دهد. تعداد لینک ها، اعتبار سایت، وضعیت سئو on-page و دیگر المان های سئو سایت و بهینه سازی سایت را مورد تحلیل قرار می دهد.

ابزار بررسی پنالتی بودن سایت

ابزار بررسی و تحلیل پنالتی بودن طراحی سایت، با درج آدرس وب سایت، وضعیت طراحی سایت را از منظر پنالتی شدن در الگوریتم پاندا ( ایجاد محتوای بی کیفیت)و پنگوئن گوگل ( ایجاد بک لینک های بی کیفیت و در حجم زیاد به صورت یکباره) مورد تحلیل قرار می دهد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید