تعداد بک لینک در سئو طراحی سایت چیست

 

 

 

 

چه تعداد بک لینک می بایست در پروسه سئو سایت صوت گیرد تا موجب افزایش رنکینگ طراحی سایت شما شود و یا به عبارتی در سئو سایت موثر باشد. در پاسخ می بایست بیان نمود گوگل الگوریتم خود را از تعداد و حجم بک لینک به سمت کیفیت و ارزش بک لینک ها و همچنین تعداد بک لینک تغییر داده است . اما کیفیت لینک ها ارجحیت بیشتر نسبت به تعداد بک لینک ها در سئو سایت و بهینه سازی سایت دارد. در این معنا که شما می توانید طراحی وب سایت خود را با تعداد اندکی بک لینک در صفحه اول گوگل به نمایش بگذارید و در حالی که تعداد بک لینک های شما نسبت به رقبا کمتر می باشد.

 

کیفیت بک لینک در سئو سایت

کیفیت بک لینک به عنوان فاکتوری در اعتباردهی به طراحی سایت شما می باشد. شاید درج یک لینک در طراح سایت معتبر و در فرمت انتشار خبر از هزاران درج لینک بی کیفیت و خالی از اعتبار ارجحیت داشته باشد پس این گفته که هزاران بک لینک ایجاد نموده اید نمی تواند ملاکی برای سئو سایت قدرتمند شما باشد.

 

نحوه بک لینک دهی در سئو

به چه فرمتی می بایست بک لینک ها را برای طراحی سایت خود ایجاد نمایید. در یک جمله می توان اینطور بیان نمود ایجاد بک لینک را در فرمت بک لینک های باکیفیت و همچنین به صورت مستمر فراهم نمایید. از ایجاد بیشمار بک لینک تنها با یک کلمه کلیدی خوداری نمایید و بک لینک ها را با کلمات کلیدی مختلف ایجاد نمایید. البته این بدان معنا نیست که از بک لینک های کم کیفیت و کم اهمیت خودداری نمایید بلکه حتی بک لینک های کم اهمیت نیز می توانند اثرگذاری خود را در سئو وب سایت و مقوله بهینه سازی سایت داشته باشند. درج کامنت و نظر در دیگر طراحی سایت ها، انتشار مطلب در فروم ها تمامی مواردی است که اگرچه بک لینک های کم اهمیتی می باشند اما دلیلی برای صرف نظر کردن از آنها نخواهد بود.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید