عوامل اعتباردهی منفی در سئو طراحی سایت چیست

عوامل که موجب اعتباردهی منفی در سئو طراحی سایت می شوند چه مواردی می باشند. همواره بر  فاکتورهای تاثیرگذار مثبت در سئو سایت تاکید می شود اما حال چه موارد و آیتم هایی موجب اثرگذار منفی در سئو سایت می شود و به نوعی اعتبار منفی را در طراحی وب سایت ایجاد می نماید. لینک های اسپمی، محتوای بی کیفیت و غیره مجموعه ای عوامل و فاکتورهای اثرگذار منفی در سئو سایت می باشد که اعتبار منفی را برای طراحی سایت شما ایجاد می نمایند.

 

لینک اسپمی در سئو منفی طراحی سایت

لینک اسپمی از فاکتورهای اعتبار دهنده منفی در سئو طراحی سایت می باشد. ایجاد بک لینک های بی کیفیت در حجم زیاد می تواند یکی از موارد اعتباردهنده منفی و تاثیرگذار منفی در سئو سایت و بهینه سازی سایت باشد. سایت های بی اعتبار و بی کیفیت از نظر گوگل می تواند اعتبار منفی خود را به طراحی وب سایت شما نیز منتقل نماید و از این رو تعداد و حجم بک لینک و لینک ها را فاکتور قرار ندهید بلکه کیفیت آن را عاملی اثرگذار در سئو سایت و بهینه سازی سایت تلقی نمایید.

 

لینک در حجم بالا با یک کلمه کلیدی

از دیگر فاکتورهای اعتباردهنده منفی و یا سئو منفی در طراحی سایت، ایجاد لینک در حجم زیاد به واسط یک کلمه کلیدی می باشد. از چندین کلمه کلیدی برای لینک سازی وبک لینک در طراحی وب سایت خود استفاده نماید و لینک سازی خود را در سطح گسترده ای از کلمات کلیدی و نیز صفحات طراحی سایت برنامه ریزی نمایید.

 

بررسی وضعیت لینک در وب مستر

با توجه به اهمیت لینک سازی و بک لینک ها همواره تعداد و حجم لینک ها و بک لینک های خود را در ابزار وب مستر گوگل مشاهده نمایید و در صورت مشاهده بک لینک در حجم زیاد به واسط طراحی وب سایت بی کیفیت اقدامی در این جهت ارائه نمایید

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید