اهمیت لینک داخلی در سئو طراحی سایت در چیست

 

لینک دهی داخلی درون طراحی سایت چه اهمیتی را در پروسه سئو سایت ایفا می نماید. همواره دیده می شود که به لینک دهی داخلی به واسط کلمات کلیدی در محتوا طراحی سایت به عنوان اصلی در سئو سایت و بهینه سازی سایت تاکید می شود. حال حقیقت امر چیست. ایا لینک دهی داخلی در طراحی وب سایت تاثیرگذاری در پروسه سئو سایت خواهد داشت و به واسط درج کلمات کلیدی در فرمت لینک می توانیم در رنکینگ آن اثرگذار باشیم.

 

لینک دهی داخلی در سئو سایت

لینک دهی داخلی در میان محتوا موجب افزایش سطح دسترس پذیری کاربران خواهد شد که به واسط کلیک بر روی لینک داخلی می توانند به مطالب مرتبط بیشتری را در این خصوص دسترسی یابند همانطور که لینک دهی خارجی می تواند کاربران را به سمت طراحی سایت شما هدایت نماید. وجود کلمات کلیدی در محتوا و لینک دهی داخلی به صفحه مرتبط در طراحی وب سایت خود منجر خواهد شد که به گوگل بیان نماییم که اگر این کلمه کلیدی را کاربری جستجو نمایید محتوا و مطالب مرتبط در این خصوص را در طراحی سایت خود درج نموده ام.

 

لینک داخلی در ترافیک

وجود لینک داخلی به تنها از منظر گوگل بلکه موجب جذب ترافیک بیشتر به سمت محتوا موجود در طراحی سایت شما خواهد شد. وجود لینک داخلی در محتوا موجب هدایت شدن کاربران به سمت آن صفحه از طراحی وب سایت شما خواهد شد که در نتیجه کاربران زمان بیشتری را در طراحی وب سایت شما سپری خواهند بود و این امر خواسته و مطلوب تمامی صاحبان طراحی سایت خواهد بود.

 

استراتژی لینک دهی موفق

وجود لینک داخلی در محتوا موجب نمایش حرفه ای از طراحی سایت ما خواهد شد که کاربران طراحی وب سایت خود را به محتوای بیشتر و مرتبط تر در خصوص آن صفحه از طراحی وب سایت خود هدایت می نماییم و علاوه بر این تاثیرگذاری خود را در سئو وب سایت و بهینه سازی سایت خواهد داشت.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید