الگوریتم پاندا Panda گوگل در سئو چیست

 


الگوریتم پاندا گوگل با هدف قرار دادن محتوای با کیفیت تحول خاصی را در سئو سایت و مبحث بهینه سازی سایت ایجاد نمود. گوگل به موجب رضایتمندی بیشتر کاربران ، تهیه محتوای با کیفیت را به عنوان فاکتوری در رنکینگ طراحی سایت ها و سئو سایت قرار داد و حتی در گامی پیش تر سئو معنایی نیز بر همین مبنا اساس شده است. متحوای کوتاه و نیز محتواهایی که تنها به واسط تکرار بی رویه کلمات کلیدی طراحی وب سایت همراه می باشند مواردی می باشند که براساس الگوریتم پاندا Panda گوگل پنالتی و جریمه خواهد شد و رنکینگ طراحی وب سایت ها و مقوله بهینه سازی سایت آنها را دچار مشکل می نماید.

 

قدرت گیری الگوریتم پاندا Panda در سئو


گوگل همواره بیان می نماید که اهمیت محتوا را بیش از پیش می افزاید و این در مفهوم قدرت گیری بیشتر الگوریتم پاندا گوگل می باشد. تهیه محتوای غیر کپی، محتوا در حجم مناسب ( از 300 کلمه تا 2000 کلمه) ، انتشار مرتب و منظم محتوا، ایجاد محتوا در عناوین و موضوعات مختلف، ایجاد محتوا در موضوعات جدید نسبت به دیگر طراح سایت ها ، تهیه محتوا متناسب با کلمات کلیدی تمامی فاکتورهایی می باشند که در الگوریتم پاندا Panda گوگل لحاظ می شوند. با تنظمیم شدن الگوریتم پاندا Panda تحول عظیمی در رنکینگ طراحی وب سایت ها ایجاد شد و بسیاری از طراحی وب سایت ها جایگاه خود را از دست دادند و در مقابل برخی طراحی سایت های جدید و نوپا بدلیل محتوا با کیفیت خود جایگاه بهتری را از نظر سئو سایت و بهینه سازی سایت بدست آورند.

 

تجربه کاربر در الگوریتم پاندا گوگل


اگرچه گوکل به طور واضح بیان ننموده است اما تجربه کاربر به عنوان فاکتوری در رنکینگ طراحی سایت ها می باشد میزان ترک صفحه طراحی سایت به واسط کاربران می تواند ملاکی در تجربه کاربر باشد. bounce rate فاکتور منفی است که میزان ترک صفحه طراحی وب سایت به واسط کاربران را نمایش می دهد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید