الگوریتم های گوگل در سئو طراحی سایت چیست

 

در هر سال تقریبا 500 الی 600 بار الگوریتم های گوگل تغییر می یابد. اگرچه برخی از این تغییرات در الگوریتم ها  ناچیز است اما به واسط آن اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت را دچار تغییر می نماید.الگوریتم پاندا، الگوریتم پنگوئن، الگوریتم کبوتر، الگوریتم مرغ مگس خوار و غیره تمامی در طول سالیان تغییرات اساسی را در نتایج حاصل از جستجو طراحی سایت ها بوجود آورده اند.

 

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل

براساس الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل بر محتوا و مفهوم جملات در مقابل معنای تک تک کلمات استفاده شده بیشتر تمرکز می نماید و به نوعی مفهوم ارائه شده در صفحه طراحی سایت جایگاه بیشتر را در مقابل تکرار کلمات کلیدی خواهد داشت.

 

موبایل فرندلی بودن طراحی سایت

از دیگر تحولاتی که در الگوریتم های گوگل و اصول سئو سایت اتفاق افتاد تاثیر موبایل فرندلی بودن و سازگاری طراحی وب سایت با موبایل بوده است که رنگینگ طراحی سایت ها را مورد تغییر خود قرار داد.

 

الگوریتم پاندا گوگل در سئو

الگوریتم پاندا در بهینه سازی سایت به منظور جریمه نمودن طراحی سایت هایی که به تولید محتوای کم ارزش و بی کیفیت اقدام می نمایند طرح ریزی شده است. تولید محتوای کم ارزش که در حجم و تعداد کلمات کم می باشند و یا اینکه تنها به واسط تکرار کلمات کلیدی می باشند.

 

الگوریتم پنگوئن گوگل در سئو

الگوریتم پنگوئن گوگل در سئو سایت به جریمه نمودن طراحی سایت هایی که اقدام به خرید لینک و لینک سازی مصنوعی می نمایند اقدام خواهد نمود. لینک های اسپمی، فالو بودن تمامی لینک های ایجاد شده، بک لینک در سایت های بی کیفیت تمامی مواری است که در الگوریتم پنگوئن گوگل تحت پوشش قرار میگیرد.

 

الگوریتم کبوتر در سئو

الگوریتم کبوتر که در معنای جستجو از نتایج محلی می باشد طراحی سایت ها با مطالب مرتبط و کارآمد را براساس موقعیت مکانی کاربر و طراحی سایت ها به نمایش می گذارد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید