الگوریتم پنگوئن گوگل در سئو سایت چیست

 

الگوریتم پنگوئن گوگل که هدف خود را تشخیص لینک بیلدینگ طبیعی از فرمت غیر طبیعی در سئو سایت قرار داده است به پنالتی و جریمه نمودن طراحی سایت ها با بک لینک های اسپمی در حجم زیاد خواهد پرداخت. به روز سانی های مختلفی در الگوریتم پنگوئن از سال 2012 تا کنون ایجاد شده است که تمامی در جهت نمایش مناسب ترین رنگینگ از طراحی وب سایت ها بوده است و به موجب آن اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت را دستخوش تغییرات می نماید.

 

استراتژی لینک سازی در الگوریتم پنگوئن

استراتژی لینک سازی و بک لینک به معنای نمایش فرمت طبیعی و ساختاریافته از لینک بیلدینگ می باشد که با در نظر گرفتن اصول سئو سایت و بهینه سازی وب سایت در لینک سازی معنا می یابد. ایجاد پروفایل تمیز و شفاف از لینک سازی بدون وجود لینک های اسپمی می تواند اعتبار را برای طراحی وب سایت شما ایجاد نماید. ایجاد بک لینک در انواع مختلفی و در طراحی سایت های مختلف با در نظر گرفتن سیر زمانی برای آن می تواند طبیعی ترین فرمت لینک سازی باشد.

 

لینک سازی از دید الگوریتم پنگوئن

بک لینک های خود را از منابع مختلف مانند فروم، درج نظرات، درج لینک مستقیم و فالو در دیگر طراحی سایت ها، لینک میان مطلب و دیگر موارد ایجاد نمایید و میان تعداد آن پیوستگی و ارتباط منظمی را ایجاد نمایید. در نظر گرفتن این موارد موجب ایجاد استراتژی لینک سازی در فرمت طبیعی و غیر اسپمی خواهد شد که هدف و مطلوب سئو سایت در جهت بهینه سازی سایت خواهد بود. به ارزش لینک های ایجاد شده و کیفیت لینک ها توجه نمایید در مقابل تعداد و حجم لینک هایی که تولید می شود. تولید بی شمار لینک های بی کیفیت در مدت زمان کوتاه به عنوان مثالی از سئو منفی خواهد بود که تاثیرگذاری منفی را در سئو وب سایت و بهینه سازی سایت خواهد داشت.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید