تاثیر برند در سئو و گوگل چیست

 

 

 

 

آیا برند و نام تجاری شرکت ها به عنوان فاکتوری در رنکینگ طراحی سایت ها در گوگل می باشد و یا به عبارتی ایا برند شرکت های طراحی سایت ها به عنوان المانی در سئو سایت شناخته می شود. این سوالی است که توسط بسیاری از سئوکاران پرسیده می شود و پاسخ های متعددی در این خصوص دریافت می شود. اما در حقیقت آیا این که برندی شناخته تر شده باشد می تواند در جهت رنکینگ طراحی وب سایت عمل نماید. بسیاری از شرکت ها پس از تقویت سئو سایت و مبحث بهینه سازی سایت به دنبال برندسازی می روند تا نام تجاری خود را در ذهن افراد حک نمایند. در ادامه به بیان تاثیر برند در سئو سایت و دیدگاه گوگل در مقوله برند بررسی خواهیم نمود.

 

آیا برندی شرکت ها در رنکینگ گوگل اثر دارد؟

پاسخی که می توان به این سوال داد این است که برند و نام تجاری طراحی سایت ها به طور مستقیم در رنکینگ گوگل و مبحث سئو سایت و بهینه سازی سایت اثرگذار نمی باشد. رنکینگ گوگل در واقع آنالیزی از الگوریتم های گوگل است که جایدهی طراحی سایت ها را مشخص م کند و به واسط آن اصول سئو سایت را معنا و مفهوم می بخشد. اما در حقیقت امر مشاهده می شود که زمانی که شرکتی به عنوان برند خود را جا انداخته است رنکینگ بالاتری را نسبت به دیگر طراحی وب سایت ها بدست می آورد. دلیل امر شاید تداخل میان برندسازی و مبحث سئو سایت و بهینه سازی سایت می باشد. زیرا که طراحی سایت کسب وکار شما اگر تمایل به برندسازی خود داتشه باشد فلذا سمت و سوی خاصی را در سئو سایت خود اجرا می نماید تا بتواند درصد نمایش خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش دهد و این خود به نسبت در جهت پروسه سئو سایت می باشد.

 

نرخ کلیک در سئو سایت

 تجربه کاربر که فاکتوری در رنکینگ طراحی سایت ها می باشد و به جهت کلیک بر روی طراحی سایت در مقابل دیگر طراحی وب سایت ها خواهد بود. زمانی که طراحی سایت شما به عنوان برند شناخته شود افراد در نتایج جستجو تمایل کلیک بر روی صفحه شما را خواهند داشت و نرخ کیلیک شما افزایش می یابد که خود فاکتوری در جهت رنکینگ طراحی سایت ها می باشد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید