آنالبز وضعیت بک لینک طراحی سایت چیست
آنالیز وضعیت بک لینک طراحی سایت که در پروسه سئو سایت و بهینه سازی سایت کاربرد می یابد می تواند دربردارنده اطلاعاتی از وضعیت بک لینک و لینک های داخلی و خارجی طراحی وب سایت شما باشد که به واسط بسیاری از سایت های آنلاین بک لینک چکر قابل دستیابی است. اطلاعاتی از قبیل تعداد بک لینک ها ، تعداد لینک های فالو ، تعداد لینک نوفالو ، تعداد دامین هایی که بک لینک طراحی سایت ما درج شده است، تعداد لینک های متنی ، تعداد لینک های تصویری و غیره که تمامی به واسط سایت های آنلاین بررسی وضعیت سئو سایت قابل تحلیل می باشد. در ادامه لیستی از طراحی سایت ها که آنالیز وضعیت بک لینک و سئو سایت را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می دهند را بیان می نماییم.

 

majestic.com چک بک لینک در سئو سایت


سایت majestic.com تعداد بک لینک ، تعداد لینک های فالو ، تعداد لینک نو فالو ، تعداد دامین ارجاعی ، تعداد ip ارجاعی ، تناسب لینک ها برحسب کلمات کلیدی ، لیستی از سایت هایی که از طراحی سایت ما لینک دارند، معتبرترین صفحات طراحی وب سایت ما و دیگر اطلاعات سودمند را در خصوص بک لینک و سئو سایت ارائه می نماید.



Ahrefs.com در آنالیز وضعیت بک لینک سئو


سایت Ahrefs.com نیز به صورت آنلاین اطلاعات سودمندی را در خصوص وضعیت بک لینک ، تعداد لینک ها ، میزان لینک فالو و نوفالو ، اعتبار دامین طراحی سایت شما ، درصد بک لینک ها بر حسب نوع دامنه و نیز نمایش اطلاعات بک لینک در فرمت نمایش نموداری را فراهم می نماید که دریافت وضعیت بک لینک شما را در سیر زمانی مشخص می نماید که خود کمک شایانی در تحلیل وضعیت سئو سایت و بهینه سازی سایت شما خواهد بود.


SEOMoz / Open Site Explorer در آنالیز بک لینک


سایت Open Site Explorer نیز اطلاعات سودمندی را در خصوص تعداد لینک های داخلی ، تعداد لینک های خارجی ، تعداد بک لینک ها بر حسب نوع کلمه کلیدی طراحی سایت شما، اعتبار دامنه طراحی وب سایت شما ، اعتبار صفحات طراحی سایت شما در ترتیب نزولی و غیره را فراهم می نماید که تمامی در جهت آنالیز وضعیت سئو سایت و بهینه سازی وب سایت شما می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید