اثر کاربرپسند بودن طراحی سایت در سئو چیست

 

 

 

 

کاربرپسند بودن طراحی سایت و اینکه کاربر چه رفتاری را پس از ورود به طراحی سایت شما اعمال می نماید به عنوان فاکتوری اثرگذار در سئو سایت می باشد. کلمات کلیدی، محتوا، لینک گذاری تمامی فاکتورهایی است که سئو سایت و بهینه سازی وب سایت مورد توجه قرار می گیرد اما کاربرپسندبودن طراحی سایت، تجربه کاربر و دسترس پذیری اغلب مبحثی است که در بهینه سازی وب سایت در نظر گرفته نمی شود.

 

 

کاربرپسند بودن طراحی سایت

کاربرپسند بودن در موتور جستجو فاکتوری در رنکینگ طراحی سایت ها قرار گرفته است. تهیه محتوای با کیفیت و همچنین ظاهر گرافیکی سایت از علاوه اثرگذار در کاربرپسند بودن طراحی وب سایت خواهند بود. دسترس پذیر بودن منوها و زیرمنوها منجر به هدایت کاربر به صفحات دلخواه آنها خواهد شد که خود در راستای تجربه خوب کاربر در طراحی وب سایت شما خواهد بود.

 

 

محتوا در سئو طراحی سایت

کاربران به منظور مطالعه و مشاهده مطالب و محتوای موجود در طراحی وب سایت به سایت شما ورود می نمایند. تهیه محتوای با کیفیت و مورد پسند کاربر منجر خواهد شد که کاربر زمان بیشتری را در طراحی وب سایت ما بگذراند و نیز دیگر صفحات طرحی سایت را نیز مشاهده نماید که خود فاکتوری در بهینه سازی وب سایت خواهد بود. تهیه محتوا کاربرپسند با درج کلمات کلیدی و نیز لینک گذاری داخلی منجر به انجام سئو محتوا خواهد شد که علاوه بر جذب کاربر تاثیرگذاری را در سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد داشت.

 

دسترس پذیری در بهینه سازی وب سایت

دسترسی آسان کاربر به صفحات طراحی سایت شما در معنای دسترس پذیری طراحی وب سایت معنا می یابد که می تواند کاربر را به صفحه دلخواه خود هدایت نماید و یا حتی موجب شود که کاربر صفحات بیشتری از طراحی سایت شما را مشاهده نماید که در نتیجه میزان bounce rate طراحی سایت شما کاهش می یابد که خود اثرگذاری مثبتی را در سئو سایت و بهینه سازی وب سایت خواهد داشت.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید