اصول سئو در طراحی سایت

 

 

اصول سئو سایت که دربردارنده فاکتورهای on-page  و off-page می باشد آیتم های بسیاری را شامل می شود که هر یک اثرگذاری متفاوتی را در پروسه بهینه سازی وب سایت خواهد داشت. نکات و اصول سئو که می بایست درون صفحات طراحی سایت پیاده سازی شود در کنار المان های بیرونی که نکات لینک گذاری خارجی می باشد تمامی به طور مرتبط با یکدیگر در جهت تقویت سئو سایت می باشد.

 

سئو محتوا در طراحی سایت

سئو محتوا که در معنای پیاده سازی اصول سئو سایت در محتوا و مطالب درون طراحی سایت می باشد می تواند آیتم هایی همچون درج کلمات کلیدی ، استفاده از تگ ها ، h1 h2 h3 و غیره در معنای تقویت سئو on-page می باشد . انتشار محتوا و مطالب موجود در طراحی سایت در شبکه های اجتماعی می تواند از سویی هم افراد را با حوزه کسب وکار شما آشنا نماید و هم به نوعی منجر به تقویت سئو محتوای موجود در طراحی وب سایت شما شود.

 

لینک دهی خارجی در سئو

لینک دهی خارجی و به عبارتی بک لینک در دیگر طراحی سایت ها موجب تقویت سئو سایت می شود و اعتبار را به طراحی وب سایت شما اهدا می نماید. تراس رنک و اعتمادی که به طراحی سایت شما می شود فاکتور بسیار مهمی در رنکینگ طراحی وب سایت شما می باشد. گرفتن لینک از طراحی سایت های معتبر می تواند به نوعی اعتبار را به طراحی سایت شما انتقال دهد و در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما موثر عمل نماید.

 

شبکه های اجتماعی در سئو

شبکه های اجتماعی به عنوان محیطی در گردهم آمدن کابران بسیار می باشد که موجب اعتباردهی به طراحی سایت شما می شود و علاوه بر آن موجب تقویت برندینگ طراحی وب سایت شما می شود که خود در جهت تقویت سئو سایت شما می باشد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید