کد Fade در طراحی سایت

 

 

 

 


کد Fade که در زبان jquery استفاده می شود می تواند موجب محو شدن و عدم نمایش فاکتوری در صفحه طراحی سایت شود. کدهای fadeIn() ، fadeOut() ، fadeToggle() ، fadeTo() تمامی حالت هایی است که موجب تغییر حالت در نمایش اجزای صفحه طراحی وب سایت شما می شود.

 

 

متدد fadeIn() در طراحی وب سایت


شاید مشاهده نموده باشید که تصاویری در صفحه طراحی سایت شما با قرار گرفتن موس بر روی آن محو می شود ویا تکس و متنی نیز همین حالت را اجرا می نماید. در این صورت کدهای jquery در صفحه طراحی وب سایت جایدهی شده اند. در ادامه به بیان کدهایی بدین منظور می پردازیم.

 

 

$("button").click(function(){
$("#div1").fadeIn();
$("#div2").fadeIn("slow");
$("#div3").fadeIn(3000);
});

 

کد بالا متد fadeIn() را بیان می نماید که به واسط آن سرعت محو شدن را تعیین نموده است. Slow نرخ محو شدن را به آهستگی مشخص نموده است و نیز 3000 نوع دیگری برای تعیین سرعت محو شدن می باشد.

 

 

متد fadeOut() در طراحی سایت


متد fadeOut() نوع دیگری از مدل محو شدن آیت در صفحه طراحی سایت می باشد که جهت محو شدن از درون به بیرون می باشد و در حالت برالعکس fadeIn() می باشد. در ادامه مثالی از کد fadeOut() را در صفحه طراحی سایت بیان می نماییم.


$("button").click(function(){
$("#div1").fadeOut();
$("#div2").fadeOut("slow");
$("#div3").fadeOut(3000);
});

 

 

 

متد fadeToggle() در طراحی سایت


متد fadeToggle() حالت باز و بسته در آیتم صفحه طراحی سایت ایجاد می نماید که در اغلب در کد منوهای باز شود دیده می شود و به موجب آن زیبایی را به صفحه طراحی وب سایت شما می بخشد. جذب نظر کاربران آیتم بسیار مهم و تاثیرگذار در سئو سایت و بهینه سازی سایت می باشد که به واسط زیبایی هرچه بیشتر صفحه طراحی سایت ایجاد می گردد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید