وب برندینگ در طراحی سایت

 

 

 

 

وب برندینگ و برندسازی که به واسط طراحی سایت ایجاد می گردد چگونه میسر می شود. به عبارتی چگونه می توان طراحی وب سایت خود را به منظور برندسازی اینترنتی و یا مفهوم برندینگ پیاده سازی نماییم. امروزه کسب وکارهای اینترنتی موفق بسیاری وجود دارد که به واسط برندسازی اینترنتی خود سودهای کلانی را بدست آورده اند. حال چگونه می توان طراحی سایت خود را مطابق اصول برندینگ طرح ریزی نمود و یا بعبارتی اصول برندسازی که در طراحی وب سایت می بایست منظور گردد چه اصولی می باشند.

 

 

برندسازی اینترنتی در طراحی سایت

 

به منظور برندسازی اینترنتی می بایست گام هایی را اجرا نمود. اولین گام طراحی لوگو برای طراحی سایت شما می باشد. لوگو درواقع تصویر ذهنی برای کاربر ایجاد می نماید بطوریکه که با آوردن نام طراحی سایت شما لوگو به عنوان نمادی در ذهن کاربر نقش می بندد. طراحی لوگو می بایست با رنگ قالب سایت شما همخوانی داشته باشد.

 

 

رنگ در طراحی قالب سایت

 

 یک رنگ و بیشتر را به عنوان رنگ کاری خود انتخاب نمایید و آن را در قالب طراحی وب سایت خود و نیز لوگو منظور گردانید. تعیین رنگ دلخواه نیز اصول بنیادی در برندینگ می باشد که در نتیجه امر با نام طراحی وب سایت شما رنگ مورد نظر در ذهن کاربر حک می گیرد.

 

 

سئو در طراحی سایت

 

سئو نیز از اصولی در برندسازی اینترنتی خواهد بود زیرا تا زمانی که طراحی سایت شما در موتورهای جستجو نمایش داده نشوند و کاربران به طراحی وب سایت شما وارد نشوند نمی توان مفهوم برندینگ و معرفی سازی را معنا نمود. سئو سایت و بهینه سازی سایت منجر به هدایت کاربر به طراحی وب سایت شما می شود که خود در جهت معرفی کسب و کار شما و نیز محصولات و خدمات شما می باشد. موتورهای جستجو بویژه گوگل ابزار کارامدی در هدایت کاربر به سمت طراحی سایت شما می باشند از این رو در نظر گرفتن اصول سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت می تواند در روند برندسازی موفق شما عمل نماید.

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید