طراحی سایت تجارت الکترونیکی

 

 

 

 

 

طراحی سایت تجارت الکترونیکی چگونه امکان پذیر خواهد و بعبارتی چگونه می توان طراحی سایت خود را در مقصود تجارت الکترونیکی طراحی نمود. چه فاکتورهایی موجب می شود که برخی طراحی وب سایت ها در حوزه تجارت الکترونیکی موفق عمل نمایند و درآمد و سوددهی بالایی را بدین واسط کسب نمایند. در ادامه به بیان فاکتورهایی که در طراحی سایت تجارت الکترونیکی ملزوم می گردد می پردازیم.

 

 

کاربر پسند بودن طراحی سایت

 

کاربرپسند بودن طراحی سایت المان بسیار مهمی در موفقیت برخی طراحی سایت های تجارت الکترونیکی بوده است زیرا که تصمیم گیرنده نهایی کاربر می باشد که با کدام طراحی سایت تعامل و تراکنش را انجام دهد پس بنابراین طراحی وب سایت کاربرپسند در اولویت طراحی قرار می گیرد. قرار دادن صفحات مهم در منوها و زیر منوها ، طراحی قالب سایت حرفه ای ، گرافیک سایت زیبا مواردی است که در مفهوم کاربرپسند بودن طراحی وب سایت معنا می یابد. کاربرپسند بودن حتی فاکتوری در سئو سایت و بهینه سازی سایت قلمداد می شود.

 

پرداخت اینترنتی در طراحی سایت

 

پرداخت اینترنتی نیز المانی برای مشخص نمودن طراحی سایت تجارت الکترونیکی خواهد بود زیرا که المان پرداخت و انجام تراکنش در بستر طراحی وب سایت را به مانند یک فروشگاه در دنیای واقعی تداعی می نماید. کاربران پس از انتخاب در خصوص محصولات و کالای مورد نیاز خود می بایست به صفحه پرداخت اینترنتی هدایت گردد تا عملیات خرید به طو کامل صورت گیرد.

 

 

امنیت اینترنتی در طراحی وب سایت

 

امنیت اینترنتی نیز فاکتوری است که در پرداخت اینترنتی معنا و مفهوم می یابد. کاربران تا زمانی که اطمینان حاصل ننمایند که به درگاه بانکی امن و صفحه پرداخت اینترنتی امن وارد نشده اند تمایلی به درج اطلاعات حساب خود نشان نمی دهند.

 

 

سئو سایت در طراحی سایت تجارت الکترونیکی

 

سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت موجب نمایش طراحی سایت در موتور جستجو می شود که در نتیجه موجب هدایت کاربر به طراحی سایت شما می شود که خودم تناسب با اهداف تجارت الکترونیکی کسب وکارها می باشد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید