بازاریابی موبایلی و طراحی سایت

 

 

 

 

 

با گسترش استفاده از اینترنت در موبایل ها ، تبلت ها و دیگر دستگاه هی قابل حمل، مبحث با عنوان بازاریابی موبایلی معنا یافت که تمرکز بسیاری از کسب وکارها را به خود معطوف نمود. طراحی سایت موبایل فرندلی ، اپلیکشن های موبایل تمامی آیتم هایی است که در این راستا مفهوم یافته است.

موبایل و دیگر دستگاه های همراه قابل حمل همه روز درصد استفاده و کاربرد را در میان کاربران خود افزایش می دهد و به نوعی روند بازاریابی موبایلی با سرعت بسیار بالایی در حال پیش رفت می باشد. طراحی سایت موبایل فرندلی اخیرا در ساختار الگوریتم های گوگل به عنوان ملاکی بر رنکینگ طراحی وب سایت ها قرار گرفته است و تاثیر بسزایی در سئو سایت و بهینه سازی سایت دارد. این خود ملاک و مدرکی بر اهمیت بازاریابی موبایلی خواهد بود که سمت و سوی بازاریابی کسب وکارها را دچار تحول نموده است. اپلیکیشن های موبایلی مانند وایبر ، تلگرام ، لاین ، ایسنتاگرام، تانگو و غیره تمامی بازاریابی مرتبطی را بوجود آورده است که حتی بازاریابی قدرتمندتری را در مقابل ایمیل مارکتینگ ایفا می نماید.

 

 

نقش طراحی سایت در بازاریابی نوین

 

با توجه به مطالب بیان شده حال طراحی سایت ما چگونه خواهد توانست نقش و اثرگذاری خود را در بازاریابی موبایلی داشته باشد. در پاسخ می توان بیان نمود طراحی سایت موبایل فرندلی و فعالیت در گروهای اجتماعی و شبکه های اجتماعی اثرگذاری بسیاری شایانی در راهبرد بازاریابی موبایلی ما خواهد داشت. انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی می تواند افراد را با برندینگ ما و نیز طراحی سایت ما آشنا نماید و همچنین در روند سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت نیز موثر می باشد. همچنین گروه های اجتماعی و فعالیت اعضا در این گروه ها می تواند وفاداری کاربران ونیز رجوع به طراحی وب سایت ما را افزایش دهد که خود هدفی مطلوب در بازاریابی نوین ما خواهد بود.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید