چه ملاک و معیاری برای اندازه گیری عملکرد طراحی سایت وجود دارد؟ به عبارتی چگونه می توان میزان قدرتمندی طراحی وب سایت خود را تعین نمایید. میلیون ها سایت و طراحی سایت در موضوعیت های مختلف موجود می باشد که هر یک کاربران با تعداد مختلف را جذب نموده است. گرافیک سایت ، سئو سایت ، عملکرد سایت ، ترافیک سایت ، شبکه های اجتماعی ، وب برندینگ ، بازاریابی محتوا تمامی ملاک هایی هستند که در قدرتمندی هرچه بیشتر طراحی سایت شما موثر می باشند.

 

 

عملکرد طراحی سایت

 

عملکرد طراحی سایت به واسط المان های مختلف بررسی می گردد. سرعت طراحی وب سایت ، دسترس پذیر بودن طراحی سایت ، تجربه کاربر ، وفاداری کاربر تمامی فاکتورهایی هستند که مورد بررسی قرار می گیرند.

 

 

موبایل فرندلی بودن طراحی سایت

 

موبایل فرندلی بودن طراحی سایت که در بیان نحوه نمایش طراحی وب سایت در دستگاه های مختلف مانند تبلت، موبایل می باشد. با گسترش روز به روز استفاده از اینترنت در دستگاه های مختلف کابران موبایل سرعت رو به جلویی داشته اند و از این رو در نظر گرفتن نحوه نمایش طراحی وب سایت و مبحث موبایل فرندلی بودن علاوه بر تاثیرگذاری در سئو وب سایت و بهینه سازی سایت ، در تجربه کاربر نیز اثرگذار می باشد.

 

 

بهینه سازی وب سایت

 

بهینه سازی وب سایت و رنکینگ طراحی سایت شما در موتور جستجو نیز المان اثرگذار دیگری خواهد بود که موجب قدرتمندی سایت شما می شود. موتورهای جستجو ابزار بسیار موثری در هدایت کاربران به سمت  طراحی وب سایت شما می باشد و از این رو بهینه سازی سایت و سئو سایت را فاکتور مهمی قرار دهید.

 

 

گرافیک سایت

 

گرافیک سایت شاید اولین فاکتور در جذب نظر کاربر می باشد زیرا که در وهله اول به دید و توجه کاربر می رسد. در نظر گرفتن همخوانی رنگ ، ظاهر گرافیکی تمامی مواردی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید