بنر تبلیغاتی که با نمایش تصاویر ثابت و متحرک در بخش های مختلف دیگر طراحی وب سایت ها دیده می شود در راستای اهداف بازاریابی اینترنتی طراحی سایت ها می باشد. نمایش بنر تبلیغاتی در دیگر طراح سایت ها می تواند افراد را با زمینه کسب وکاری شما آشنا نماید. کلیک بر روی بنر تبلیغاتی موجب هدایت کاربر به سمت طراحی سایت شما میشود که افراد را با زمینه تخصص و حرفه شما آشنا می نماید و همچنین در سئو سایت و بهینه سازی سایت موثر می باشد. حال چگونه می تواند بنر تبلیغاتی را بگونه ای طراحی نمایید که کلیک بیشتری را از سمت کاربر موجب شود و یا بعبارتی موجب توجه بیشتر از سمت کاربر قرار گیرد. پاسخ به این سوال می تواند برای افرادی که اعلام می دارند بنر تبیغاتی آنها در دیگر طراحی سایت ها بازدهی کافی را ندارد سودمند می باشد.

 

 

جذاب نمودن بنر تبلیغاتی

 

چگونه می توانیم بنر تبلیغاتی خود را در دیگر طراحی وب سایت ها جذاب تر نماییم تا کلیک بیشتری را از سمت کاربر داشته باشیم. در ادامه آیتم هایی را در خصوص روش های افزایش کلیک بنر تبلیغاتی در طراحی سایت بیان می داریم.

 

 

ارتباط طراحی سایت با کسب کار شما

 

طراحی سایتی که بنر تبلیغاتی خود را در آن قرار داده اید آیا در زمینه کسب وکار و حرفه شما می باشد. آیا کاربران طراحی سایتی که بنر تبلیغاتی خود را در آن قرار داده اید با کاربران کسب وکار شما مرتبط و یکسان می باشند. این موضوع می تواند هدایت بیشتر و کلیک بیشتر را از بنر تبلیغاتی شما موجب شود.

 

 

گرافیک زیبا در بنر تبلیغاتی

 

بنر تبلیغاتی خود را با ایجاد تصاویر زیبا و نیز متحرک سازی جذاب تر نمایید. گرافیک زیبا و مبحث زیبایی بسیار از دید کاربر مهم می باشد.

 

 

درج پیام تبلیغاتی در بنر

 

در بنر تبلیغاتی خود در دیگر طراحی سایت ها جمله تبلیغاتی ، لوگو ، زمینه فعالیت و دیگر آیتم های مرتبط با اهداف مارکتینگ خود را وارد نمایید. این امر در اصول سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت شما نیز موثر می باشد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید