متریک های سئو در طراحی سایت

 

 

سئو مجموعه ای از متریک ها را برای رنکینگ طراحی سایت ها در نظر می گیرد که در آن پارامترهای مختلف را در نظر می گیرد. الگوریتم های گوگل ، عوامل درونی طراحی سایت ، عوامل خارجی تمامی آیتم هایی هستند که با تاثیرگذاری متفاوت موجب نمایش طراحی وب سایت می شوند و با واسط آن اصول سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت را بیان می دارند. در ادامه لیستی از متریک های سئو که در رنکینگ طراحی سایت ها اثرگذار است خواهیم پرداخت.

 

زنده بودن سایت: زنده بودن و به اصطلاحی اکتیو بودن طراحی سایت که به واسط درج محتوا و نیز جذب ترافیک می باشد فاکتوری در سئو طراحی وب سایت شما خواهد بود. محتوا و بازاریابی محتوا امروزه به عنوان ملاکی ارزشمند در بهینه سازی سایت شناخته می شود بگونه ای که درج مرتب مطلب که مرتبط با حوزه کسب و کاری شما می باشد می تواند اثر بسیار قابل چشمی در سئو سایت شما داشته باشد.

 

عمر سایت: عمر سایت , عمر دامنه و نیز عمر و قدمت فعالیت در حوزه مربوطه طراحی سایت بسیار اثرگذار می باشد.

 

عنوان سایت: عنوان سایت شما می بایست مرتبط با کلمات کلیدی طراحی وب سایت شما باشد.

 

توضیحات سایت: توضیحات سایت خود را با درج کلمات کلیدی انتخاب نمایید.

 

اعتبار سایت : اعتبارطراحی سایت نیز عامل مهمی در رنکینگ و سئو طراحی سایت شما می باشد. وجود لینک طراحی وب سایت شما در دیگر سایت ها عاملی در اعتبار دهی خواهد بود.

 

آنالیز طراحی سایت: آنالیز طراحی سایت شما که می تواند تحلیلی از رفتار کاربران ، مدت زمان ماندگاری کاربر در طراحی سایت شما ، تعداد صفحات بازدید شده تمامی مواردی است که مورد تحلیل قرار می گیرد. گوگل آنالیز ابزاری است که تحلیل رفتار کاربران را نمایش می دهد و به عنوان ابزار قدرتمندی برای راهبردی و مدیریت بهتر طراحی سایت شما خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید