بهینه سازی محلی طراحی سایت

 

 

 

 

بهینه سازی محلی طراحی سایت عنوانی است که با سئو محلی مطرح می گردد و به رنکینگ طراحی وب سایت در نتایج در کشور خاص مربوط می باشد. موتورهای جستجو با توجه به قدرتی که در هدایت کاربر به طراحی سایت دارند امروزه به عنوان متدی در بازاریابی اینترنتی معرفی گردیده است و حال سئو محلی بر روی نمایش طراحی سایت براساس موقیعت مکانی خاص تمرکز می نماید. بدین معنا که شما اگر کلمه طراحی سایت را از کشور ایران جستجو نمایید نتایجی متفاوتی را از جستجو در کشور هند نمایش خواهد داد. حال چه اقداماتی می تواند سایت شما را در بهینه سازی محلی کمک نماید.

 

 

محتوا در طراحی سایت

 

محتوا به عنوان قلب سئو  و بهینه سازی سایت شناخته می شود و از این رو تولید محتوا با کیفیت و مطلوب کاربر می تواند موجب جذب کاربر شود. افراد در راستای جستجوی کلمات کلیدی و یا تیترهای موضوعی در موتور جستجو به طراحی سایت شما وارد می گردند و حال این امر نه تنها در تقویت سئو وب سایت شما موثر می باشد بلکه اثرگذاری مثبتی را در پروسه برندینگ شما خواهد داشت.

 

 

تجربه کاربر در سایت

 

تجربه کاربر در طراحی سایت ما فاکتور بسیار مهمی می باشد. گرافیک سایت زیبا که نظر کاربر را جلب نماید، محتوای کارآمد در حوزه مربوطه ، دسترسی پذیری سایت ، موبایل فرندلی بودن ، چیدمان منو و زیر منو ها تمامی آیتم های مورد بحثی می باشد که در حوزه تجربه کاربر در طراحی وب سایت مفهوم می یابد. تجربه کاربر یکی از فاکتورهای بهینه سازی وب سایت می باشد بطوریکه ابزارهای آنالیزگری مانند گوگل آنالیز رفتار کاربر مانند تعداد صفحات بازدید شده ، مدت زمانی که کاربر در طراحی سایت شما می ماند تمامی المان های اثرگذار و تعیین کننده در سئو وب سایت می باشد.

 

 

سئو درونی طراحی سایت

 

در نظر گرفتن اصول سئو درون صفحات مانند رعایت متاتگ ها ، تایتل صفحات ، انتشار محتوا ، لینک دهی داخلی و دیگر آیتم هایی که در مبحث سئو درونی طراحی سایت معنا می یابد می بایست انجام گیرد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید