برندسازی اینترنتی به واسط طراحی سایت

 

 

 

 

برندسازی اینترنتی که آشنایی طراحی سایت و نام برندینگ شما در محیط اینترنت می باشد در پروسه و استراتژی خاص انجام می گیرد. طراحی وب سایت حرفه ای ، رعایت نمودن اصول سئو سایت ،بهینه سازی سایت ، ویدیو مارکتینگ ، شبکه های اجتماعی ، بنرهای تبلیغاتی ، بازاریابی محتوا تمامی المان هایی است که در برندسازی اینترنتی کاربرد می یابند.

 

 

پروسه برندسازی اینترنتی

 

گام هایی که می بایست برای برندسازی اینترنتی اعمال نمایید در وهله اول از طراحی سایت آغاز می گردد که با ایجاد گرافیک سایت زیبا که مورد مطلوب کاربران باشد. کاربر پسند بودن طراحی وب سایت شما ، دسترس پذیر بودن طراحی وب سایت ، چیدمان منوها و زیر منوها ایتم هایی است که در کاربری طراحی وب سایت مفهوم می یابد.

 

 

بازرایابی محتوا در برندسازی

 

بازاریابی محتوا در معنای ایجاد محتوای با کیفیت و کاربرپسند در طراحی سایت می باشد موجب جلب توجه و نظر کاربر شود. لیستی از عناوینی که در حوزه کسب وکاری شما موجود می باشد را فراهم نمایید و در گام بعدی محتوای  کاربرپسند را تولید نمایید تا به واسط آن کاربران را به سمت طراحی وب سایت خود جلب نمایید و تا حتی مدت زمان بیشتری را در طراحی سایت خود نگه دارید. شبکه های اجتماعی محیط های پرقدرتی برای هدایت کاربر می باشد و اشتراک گذاشتن محتوا در شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، لینکداین ، گوگل پلاس ، فیس بوک می تواند کاربران را به سمت طراحی سایت جلب نماید. این امر اثرگذاری مثبت را در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت خواهد داشت.

 

 

ویدیو مارکتینگ در برندینگ

 

ویدیو مارکتینگ به معنای ایجاد فایل های ویدیو که حاوی نام برند، لوگو ، جمله تبلیغاتی شما است می باشد که در کنار اهداف آموزشی ، سرگرمی و دیگر اهداف به تقویت برندینگ شما اقدام می نماید. نرم افزار افتر ایفکت از جمله ابزارهای پرکاربرد در ایجاد فایل ویدیو به منظور اهداف برندینگ می باشد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید