بازاریابی اینترنتی در سال 2017 چگونه خواهد بود؟

 

بازاریابی اینترنتی در سال 2017 چگونه خواهد بود؟ طرح این سوال می تواند عملکرد کسب وکار شما را برای بازاریابی اینترنتی به نحوی هدفمند مشخص نماید. گرایشاتی که بازار برای بازاریابی نشان می دهد می بایست تحت آنالیزی قرار بگیرد تا کارایی کسب و کار را بهبود نماید. حال با توجه به اهمیت موضوع تحلیلات انجام شده آینده بازاریابی اینترنتی را با چه گرایش و سمت و سویی می بیند. در ادامه به تشریح گرایشات بازاریابی اینترنتی در آینده خواهیم پرداخت.

 

 

شخصی سازی طراحی سایت

 

شخصی سازی طراحی سایت المانی است که موجب تقویت بازاریابی اینترنتی می شود. وجود پروفایل های کاربری و امکاناتی که برای کاربران و اعضا میسر می شود مانند امکان ارسال فایل ، چت ، دریافت فایل آموزشی ، خبرنامه ، صفحه شخصی تمامی مواردی است که موجب وفاداری کاربران به طراحی وب سایت شما می باشد. ترافیک ایجاد شده از کاربران نه تنها در راستای اهداف تجاری کسب وکار شما می باشد بلکه در بهبود وضعیت سئو سایت و بهینه سازی سایت نیز میسر می باشد.

 

 

موبایل فرندلی بودن طراحی سایت

 

موبایل مارکتینگ مفهومی است که اهمیت سازگاری طراحی وب سایت در موبایل و دیگر دستگاه ها را بیان می نماید. نمایش صحیح طراحی سایت در موبایل رضایتمندی کاربرانی که به واسط موبایل وارد طراحی سایت شما می شوند را به دنبال دارد و نیز در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت نیز اثرگذاری مثبت خود را نشان خواهد داد.

 

 

بومی سازی طراحی سایت

 

بومی سازی طراحی سایت در معنای در نظر گرفتن زبان کاربران طراحی سایت ما می باشد تعامل راحت و بیشتر کاربران را با طراحی وب سایت ما به دنبال دارد. اگر کسب وکار و طراحی سایت شما می تواند کاربرانی را در دیگر زبان ها و ملیت ها به خود اختصاص دهد پس ایجاد طراحی سایت چند زبانه را اعمال نمایید.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید