چگونه برند خود را به گوگل بشناسانید؟

 

 

 

 

برند یا نام تجاری به عنوان واژه برای حدود محصولات و نیز خدمات شما می باشد تا از دیگر شرکت ها و رقبا متمایز باشد. اما چگونه می توان برند و نام تجاری خود را به گوگل بشناسانیم تا به صفحه طراحی سایت ما هدایت نماید. شاید دیده باشید که با تایپ کلماتی گوگل کلمه ای را به شما پیشنهاد می کند. حال اگر نام برند شما به عنوان پیشنهادی در حوزه خدمات خاص در گوگل قرار گیرد در این صورت گوگل برند و طراحی وب سایت شما را شناخته است. حال چگونه می توانید برند خود را بشناسانید؟

 

 

درج برند بصورت لینک

 

نام برند خود را در صفحات طراحی سایت، در قالب لینک دهی داخلی درج نمایید که اغلب با نام برند به صفحه اصلی هدایت می گردد. این خود اقدامی در جهت شناساندن نام برند شما خواهد شد. همچنین لینک دهی خارجی در دیگر طراحی وب سایت ها نیز می تواند عامل موثری در شناخت برند شما به گوگل باشد زیرا که تمامی این لینک ها توسط گوگل خوانده و ایندکس می گردند. پس می بایست لینک دهی داخلی و نیز لینک دهی خارجی را در پروسه کاری خود قرار دهیم.

 

 

شبکه های اجتماعی

 

ایجاد پروفایل در شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس ، فیس بوک ، لینکداین ، توییتر که با درج لینک و نام تجاری شما همراه می باشد می تواند در برندینگ شما موثر عمل نماید. محتوای طراحی سایت خود را در شبکه های اجتماعی منتشر نمایید. این امر اثرگذاری را در سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد داشت و نیز موجب تقویت برند طراحی سایت شما برای عموم می شود.

 

 

انتشار خبر

 

انتشار خبر در قالب ارائه توضیحی از عملکرد طراحی سایت شما که با درج لینک باشد می تواند علاوه بر آشنایی افراد ، موتور جستجوگر گوگل را نیز از برند خود مطلع نمایید زیرا که محتوا و خبر انتشار یافته ایندکس می گردد و علاوه بر تاثیرگذاری در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت شما ، در برند شما نیز اثرگذار باشد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید