ایا اشتراک فایل ویدیو در جستجو موثر می باشد؟

 

 

 

 

 

یوتوپ به طراحی سایتی که بیشمار فایل ویدیویی را در خود جمع نموده است ترافیک بسیار زیادی را در خود جمع نموده است که این خود بیانگر اهمیت توجه کاربران به فایل ویدیویی می باشد.  سایت یوتوپ دومین موتور جستجو بزرگ بعد از گوگل شناخته شده است.  نمایش فایل ویدیویی در یوتوپ با عناوین مختلف همواره در نتایج جستجو مشاهده می گردد. تمامی این ها بیانگر اهمیت ایجاد فایل ویدیویی برای طراحی وب سایت خود و اشتراک آن در سایت های ویدیویی تاپ می باشد. یوتوپ و نیز آپارات از قوی ترین سایت ها در زمینه اشتراک فایل ویدیویی می باشد. در ادامه به بیان مزایا اشتراک فایل ویدیویی برای کسب وکار خواهیم پرداخت.

 

 

جذب ترافیک برای طراحی سایت

 

اشتراک گذاشتن فایل ویدیویی در سایت هایی که در این زمینه فعالیت می نمایند و یا حتی انتشار خبری که با فایل ویدیویی همراه باشد می تواند تبلیغات و جذب ترافیک را برای طراحی سایت شما را به دنبال داشته باشد. درج آدرس طراحی سایت شما در فایل ویدیویی می تواند کاربران را به سمت طراحی وب سایت شما هدایت نماید که این خود هدف مطلوب شما از طراحی سایت می باشد و در سئو سایت و بهینه سازی سایت نیز اثر مثبتی را خواهد داشت.

 

 

تقویت برندینگ طراحی سایت

 

وب برندینگ و برندسازی اینترنتی مفهومی است که در پروسه های خود تولید فایل ویدیویی و انتشار فایل ویدیویی را در برمی دارد. فایل ویدیویی که می تواند در زمینه مرتبط با کسب و کار شما تهیه گردد و در کنار آن اهداف تبلیغاتی مانند درج آدرس طراحی سایت ، جمله تبلیغاتی ، نمونه پروژه ها و محصولات انجامی نیز منظور گردد. این موارد موجب تقویت برندینگ طراحی سایت شما می شود و افراد را با نام تجاری و برند شما اشنا می نماید. در کنار آن بازاریابی برای فروش محصولات و کالاهای شما را مقدور می نماید.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید