انتخاب کلمات کلیدی موثر برای کسب وکار

 

 

 

 

انتخاب کلمه کلیدی یکی از مهم ترین گام ها در کسب و کار شما می باشد که جهت و هدف شما را در بازاریابی اینترنتی مشخص می نماید. المان های صفحه طراحی سایت شما مانند منو ها ، زیر منوها ، محتوا تمامی می بایست براساس این کلمات کلیدی چیدمان و تنظیم شوند تا اثرگذاری را در سئو سایت و بهینه سازی سایت داشته باشد. حال چگونه می توان کلمات کلیدی که بیشتر مورد جستجو و سرچ کاربر در موتور جستجو قرار می گیرد را یافت تا بهترین کلمات کلیدی در حوزه کسب وکاری خود را داشته باشیم. در ادامه استراتژی برای انتخاب کلمات کلیدی را بیان می نماییم.

 

 

انتخاب کلمات کلیدی طولانی

 

یکی از استراتژی ها، انتخاب کلمات کلیدی طولانی برای کسب وکار می باشد. لیستی از کلمات کلیدی پرکاربرد را که در ارتباط با کلمه کلیدی اصلی شما می باشد را تعیین نمایید. این کلمات کلیدی می تواند بسطی از کلمه کلیدی اصلی در طراحی وب سایت باشد.

 

 

عدم تمرکز بر روی تنها یک کلمه کلیدی

 

به منظور موفقیت بیشتر و زودتر بر لیستی از کلمات کلیدی که تمامی مرتبط به هم می باشند تمرکز نمایید و انتخاب تنها یک کلمه کلیدی و نیز تمرکز بر روی آن یک کلمه کلیدی در طراحی سایت امری اشتباه است.

 

 

در نظر گرفتن ترافیک کلمه

 

ترافیک کلمه کلیدی و میزان جستجو آن به واسط کاربر ، ملاک قابل توجهی می باشد که می بایست در انتخاب کلمه کلیدی اصلی طراحی سایت در نظر گرفته شود. ابزار گوگل tend  و نیز keyword planner می تواند سطح رقابت را برای کلمات کلیدی مشخص نماید که در واقع جهت گیری مشخصی را برای پروسه سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت خود خواهید داشت.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید